Guest Kristian Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 Skulle ha fått lagt denna bruksbilen litt nærmere moder jord, så jeg hadde slippi trapp får å kommi inni..hehe Kan jo kappe, men onkel P er nok ikke noe serlig blid får den slags her oppe, så vil heller kjøpe et Fint om dere kan hjelpe hvis dere veit om noe slikt til denna bilen!' Å en ting til, dissa sedan bakfangerene, er de lange nok på sia til at man kan få brukt dem på stv? veit man må modde litt i forbindelse med bakluka, men trenger å vite om stv fangeren og sedan fangern har like lange sider.. Hvis dere skjønner? Hvis ikke si fra, så skal jeg få laga til noen forklarende bilder!! MVHKristian
Guest cokeloop Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 la noen forklarende bilder du ang. den "Ford Orion RS Turbo".. har du noen bilder / info på den? =)
Guest BiG_FooT Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 Her er et Senkesett til sierra STV
RS|Stian Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 Mulig Aabenraa Fælglager er billigere enn Powerzone på H&R senkesett. Ville hvertfall hørt før jeg handla. Betale 1900kr for mitt. FordClubNorway.no
Guest Kristian Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 Sierra4x4: Noen mail-adresse eller noen anna kontaktform som funker på å få tak i dem? Om en av dere har et brukt senkesett til en slik bil til overs, så kan jeg altids handle det å, trenger ikke være nytt liksom! Gjør det andre spm litt om å spør på denna måten:Vil en sedan fanger passe bak på en Stv? Har nemlig planer om å få på noen andre fangere, å derfor hadde det vært greit å vite hvor mye man evt måtte modde bakfangern får å få det til å passe.
RS|Stian Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 Sierra4x4: Noen mail-adresse eller noen anna kontaktform som funker på å få tak i dem? Ring 32 73 20 30 eller 900 55 251 så treffer du nok på Åge Flugre. Han er daglig leder for Aabenraa Fælglager her i Kongsberg. FordClubNorway.no
Guest stampede Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 Kjøpte Lesjöfors fjærer til sedan til min stv. Fungerte fint det, ble bare litt lavere enn den jeg hadde før med senkefjærer beregnet for stv.!
Recommended Posts