Jump to content

King Dragon


Guest FordPower

Recommended Posts

jeg ga 619,- for mitt på mekonomen. du skal få målene og nummeret på det i morra. husker det ikke. festet det på en eksosovergang (3" > 2,5") som jeg kjøpte på bilxtra, og festet deretter denne igjen på en silikonslangebit som jeg fikk på TESS i arendal (kan sikkert bare bruke en gummislange), og festet deretter denne på der jeg kappet luftfilterrøret (rett før luftmengdemåleren). folk tror jeg har gjort noe drastisk med motoren :D

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest FordPower

Høres bra ut :) Jeg må jo ha 2 stk jeg :D Tenkte jeg skulle bruke slangene jeg har og skjøte med et rør mellom originalslangene og filteret :lol:

Link to comment
Share on other sites

ja, det burde gå greit. bare å finne en måte å feste filteret på da. jeg skrudde et eksosfeste fast i overgangen fra filteret til innsugsslangen, som jeg igjen festet i en metallskinne jeg hadde. denne poppet jeg fast med popnagler i fronten av motorrommet (plata nederst på bildet ditt).

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest sierra_xr

det er ikke mye forskjell på disse filtrene. mest navnene og prisene. ;) det de skal gjøre er jo bare å suge til seg luft, og det klarer de fleste åpne filtre bra.

Link to comment
Share on other sites

Guest FordPower

Her er bilde :

 

 

Klar%20til%20prøvetur.jpg

 

Filteret er egentli gult, men etter en omgang med K&N filterolje så er det blitt en rødlig farge :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...