Jump to content

bedre lyd i stereo..

Recommended Posts

Guest Ford-ST200
Posted

Kunne tenkt meg litt bedre lyd i bilen, men ikke ute etter masse greier med forsterker å slikt.

Lurte på om det hjelper noe med nye høytallere. Volumet på spillern går jo opp til 30, men fra 22-30 er det jo ikke noe forskjell. er det spillern eller høytallerne som ikke orker mere. ? takk for tips..

Guest Ford-ST200
Posted

Ja. Sånn aller helst har jeg lyst å ha det så originalt som mulig.. med tanke på cd spiller. i og med at cd veksler står i bilen, og fjern kontroll på ratter å sånn. var å prøvde en kenwood i dag. sånn stor spiller med skjerm. men det passa ikke, så det blei ikke noe..

Posted

Pioneer eller Alpine. Hvis du fortsatt ikke er fornøyd kan du begynne å kjøpe nye høytalere. Men prøv med spiller først. :)

[-] 98 BMW 520 IA

[x] 90 Sierra 2.0 DOHC <--- Prosjekt

[x] 85 Nissan Micra 1.0

Guest Ford-ST200
Posted

Okei.. det er kjekkt da... Pioneer spiller tenkte jeg på. Så dere mener at det ikke vil bli noe særlig bedre med andre høytallere..

Posted (edited)

Nytter ikke med skikkelig h.t. når elektronikken er dårlig..

Ville også valgt cd-spiller først... Skiftet over til ny pioneer spiller i mamma sin mondeo, fra en gammel panasonic.

Stor forskjell, enda h.t. er org. Mye klarere lyd i både høyt og lavt volum, også har pioneer veldig gode radio i spillerne.

Er ikke allverden for nye ht om du enda ikke blir fornøyd med spilleren, får tilpasset ht til bilen din fra pioneer blant annet.

lykke til :)

Edited by HansenRS