Guest Ford-ST200 Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Kunne tenkt meg litt bedre lyd i bilen, men ikke ute etter masse greier med forsterker å slikt. Lurte på om det hjelper noe med nye høytallere. Volumet på spillern går jo opp til 30, men fra 22-30 er det jo ikke noe forskjell. er det spillern eller høytallerne som ikke orker mere. ? takk for tips..
kimsa Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 begynn med å kjøpe en ny spiller du! Hvis du kjøper en litt skikkelig en så vil lyden forbedre seg betraktilg, uansett høytalere. Kjøp en Pioneer spiller, jeg tørr påstå de lager noen av de beste bil spillerene. Du trenger ikke gi mere enn 4000kr for en spiller som låter knall liksom! Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest Ford-ST200 Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Ja. Sånn aller helst har jeg lyst å ha det så originalt som mulig.. med tanke på cd spiller. i og med at cd veksler står i bilen, og fjern kontroll på ratter å sånn. var å prøvde en kenwood i dag. sånn stor spiller med skjerm. men det passa ikke, så det blei ikke noe..
Tommelom Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Pioneer eller Alpine. Hvis du fortsatt ikke er fornøyd kan du begynne å kjøpe nye høytalere. Men prøv med spiller først. [-] 98 BMW 520 IA [x] 90 Sierra 2.0 DOHC <--- Prosjekt [x] 85 Nissan Micra 1.0
kimsa Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Hvis du kjøper pioneer kan du bruke orginal kontrollen på rattet og cd skifteren. De er klargjort for å funke sammen med orginalt anlegg i bilene. Har du skjerm i dasjbordet eller noe slik så vil du kunne få opp spor og slik der også med en pioneer spiller Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest Ford-ST200 Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Okei.. det er kjekkt da... Pioneer spiller tenkte jeg på. Så dere mener at det ikke vil bli noe særlig bedre med andre høytallere..
HansenRS Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 (edited) Nytter ikke med skikkelig h.t. når elektronikken er dårlig..Ville også valgt cd-spiller først... Skiftet over til ny pioneer spiller i mamma sin mondeo, fra en gammel panasonic.Stor forskjell, enda h.t. er org. Mye klarere lyd i både høyt og lavt volum, også har pioneer veldig gode radio i spillerne.Er ikke allverden for nye ht om du enda ikke blir fornøyd med spilleren, får tilpasset ht til bilen din fra pioneer blant annet.lykke til Edited July 9, 2007 by HansenRS
kimsa Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Okei.. det er kjekkt da... Pioneer spiller tenkte jeg på. Så dere mener at det ikke vil bli noe særlig bedre med andre høytallere..Blir sikkert klarere lyd med nye høytalere, men ikke nødvendigvis fyldigere lyd. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Recommended Posts