Jump to content

Ford sierra Cosworth 4x4 90mod


Guest Lurium

Recommended Posts

Guest Lurium

Selger en svart bil med grått recaro interiør. Har gått 186000km og servicer er stemplet i servicehefte fra den var ny. Registrert første gang i norge 2006-04-26, hentet fra sveits og har aldri vært trimmet. Den har orginale felger med helårsdekk,soltak,el.vinduer foran,varme i front og bakrute,abs,sportsinteriør,justerbart ratt,sentrallås,4x4,servo,grøftelys og komplett servicehefte. Den er godkjent til 2008. Bilen starter fint hver gang og gearkasse er jevn og fin, men bilen har noen mangler.Bakfanger knekt på midten pga påkjørsel(i lav fart), venstre framvindu sliter med å gå ned siste 5 cm(slitt i skinnene), abs lampa lyser av og til(kanskje bare å lufte bremsene),høyre interiør bak fra hattehylle til tak er tatt av pga trekket løsnet(bytte trekk), dørtrekk på fører dør er løsnet litt på toppen(vanlig sierra symptom) og indikatorer for fram dører virker ikke. Har satt på black dimond skiver foran med ferrodo 500 klosser, byttet servopumpe,lås førerdør,reimer,tennplugger, olje filter og olje på alt unntatt bakre diff.Har liggende grønne dyser og map sensor, men kom aldri til å montere det. Ellers er det rust på bjelkene som går bak til hjulbrønnnen, ser det inn fra siden i forkant av bakhjulene.Ellers skal det være minimalt med rust. Noe steinsprut har den i front og er ellers noe slitt i lakken, men ikke mer enn normalt, blank og fin etter vask.Ser at lignende biler står til 100000, men pga. mangler mottas bud over 80000.Har lån på bilen. seriøse henvendelser.Ring,sms eller mail for info.

Hordaland.

kjb84@online.no

97188760

Edited by Lurium
Link to comment
Share on other sites

Guest Lurium

Høres greit ut det.Hadde tenkt stasjonsvogn,men er vel god plass i sedanen og?hvor mye tenkte du for den?sender du noen bilder? lån på bilen? Godkjent til? servicer holdt? hvor befinner den seg?

Edited by Lurium
Link to comment
Share on other sites

God plass.. ja er ca 78000 i gjeld på bilen. godkjent 1 år til. nettopp nye bremser rundt hele. regreim nettopp byttet.

alle servicer på merkeverksted.. står i lørenskog. men skal på fordtreffet(ikke på utstillingen så klart) med den om du skal dit

145000 vil jeg ha for den.

Link to comment
Share on other sites

I og med at dere tar dette under topic, vil jeg gjerne meddele noe, beklager om dette er upassende.

 

Octavia må være den ultimate familie bilen om man ser bort fra stasjonsvogner. Den plassen man finner i bagasjerommet er utrolig. Gudene vet hva jeg/vi har fått opp en slik bil. Helt utrolig.

 

Ser man på bilen så er det utrolig lite feil på disse. Eneste problemet vi hadde med våres da vi hadde denne, var en bryter som tok kveld, ellers ikke problemer i det hele tatt. Vi hadde også 1,9TDI, sprek og fin, godt med nm. Flott bil.

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Guest Lurium

Okei, fint om du sender noen bilder :rolleyes: Hører litt med elcon gutta i morgen så gir jeg en tilbakemelding. Kan bli noe problemer pga nylig skiftet jobb osv. Trodde ikke at jeg fikk svar så fort på annonsen :huh: Sender du reg nummer og? kjempe!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...