Guest HinkY Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 (edited) Selger min Sierra 2.0 IS, bilen passer nok best som delebil, for den har vært utenfor en liten kolisjon, slik at dørene på høyre side har bulker og sånt, og er derfor litt skabbete. ellers er den i god teknisk stand, ble skiftet clutch og regreim for noen år siden. starter med en gang.jeg bor i Hedmark, Disenå. og kan nåes på 47057746. e-mail: hinky_man13@hotmail.com. eller PM seff. Selges som den er, mye gode deler.kan legge ut bilder viss ønskelig.den hvite Sierra 2.0L stasjonsvogna skal også selges. Edited August 2, 2007 by HinkY
D.Toft Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis.Prisantydning. Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes. Annonseteksten for biler til salgs (unntatt hele delebiler) skal inneholde følgende.Hele modellnavnet og motorstørrelse.Årsmodell.Karosseritype, og antall dører.Kilometerstand.Farge utvendig.Girsystem, som manuell eller automat.Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også slik som,ikke skilter eller ikke utført/godkjent periodisk kjøretøykontroll, og/eller ikke betalt årsavgift.
Guest HinkY Posted August 8, 2007 Posted August 8, 2007 hmm, ingen som er interessert i go-bilen nei? gi bud! motoren starter med en gang! og ellers i grei teknisk stand
Guest HinkY Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 ja jeg skjønner, men karosseriet er ikke så veldig bra på den, pga bulker her og der, så selger den heller som delebil til den som ønsker. Ellerså skrur jeg motor, kasse og kardangen ut av bilen og vraker resten!
MrFord Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 ble skiltene levert inn pga kollisjonen el? og kan du skrive litt om stv vogna?... “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Guest HinkY Posted August 25, 2007 Posted August 25, 2007 ble skiltene levert inn pga kollisjonen el? og kan du skrive litt om stv vogna?... ja, som sagt ble skiltene levert inn pga det, tror neppe den ville gått gjennom kontrollen når høyre kanal har fått en liten tøyt og at dørene er bulkete. stasjonsvogna er en vanlig 2.0 gasser motor, og den har vell bakdører som burde byttes og hjulbue, (typisk Sierra). ellerså starter begge bilene og går som dem skal. jeg har visst ingen vil kjøpe IS'en tenkt å skru ut motor og drivverk, evt deler som jeg kan få brukt for, å så ta å vrake bilen!!
Guest kenny Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Du sier du kan legge ut bilder om ønskelig, folk spør om det og ingenting skjer.. du skriver ikke engang hvilken modell disse er og det er rimelig begrenset med info her.. Hvis du ikke har tenkt til å skrive mer om de så foreslår jeg at du sender bilene på huggeri.. Prisantydning hadde vel også vært kjekt! Er f.eks årsavgift betalt på noen av bilene? Med tanke på at skiltene kan ha vært levert inn etter nyttår..
Recommended Posts