Guest drezz Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 Som topic; Hvordan får jeg ut dashbordet i mondeoen? Mk1..Det sitter jo skruer i hver ende av dashbordet som går inn i a-stolpen, men må jeg løs med den lista som går øverst på dashbordet under frontruta..?
Konsmo Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 Som topic; Hvordan får jeg ut dashbordet i mondeoen? Mk1..Det sitter jo skruer i hver ende av dashbordet som går inn i a-stolpen, men må jeg løs med den lista som går øverst på dashbordet under frontruta..? hmm, tro ikke du trenger og ha ut den, tro den følger med når du løsner alle de andre skruene! Er noen stk husker ikke nøyaktig og mange det er. men er noen stk. hadde min løs en gang slik at den bare hang i ventilasjonen og div waiere. husker ikke eksakt hvor alle skruene var, men ta bort alt av lause paneler, er bolt hode på dem og er blanke/mesing farget eller no. var det på min i alle fal! -=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt-=Volvo 240 GL=--=Hiace arb bil=--=Mondeo 07 stw Titanium=-
Guest drezz Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 hmm, tro ikke du trenger og ha ut den, tro den følger med når du løsner alle de andre skruene! Er noen stk husker ikke nøyaktig og mange det er. men er noen stk. hadde min løs en gang slik at den bare hang i ventilasjonen og div waiere. husker ikke eksakt hvor alle skruene var, men ta bort alt av lause paneler, er bolt hode på dem og er blanke/mesing farget eller no. var det på min i alle fal! Fikk byttet det i helga (hvis du ser prosjekttråden) Men var torx på alle mine skruer da. 2 i hver ende ved a-stolpen og 2 på hver side av midtdelen til dashbordet. Ellers hang den i alle ledningene som går bak dashbordet Men har lært til neste gang at istedefor å løsne alle ledningene fra dashbordet skal jeg heller koble dem løs fra kontaktene som sitter i endene av dashbordet og på rattstammen
Konsmo Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Fikk byttet det i helga (hvis du ser prosjekttråden) Men var torx på alle mine skruer da. 2 i hver ende ved a-stolpen og 2 på hver side av midtdelen til dashbordet. Ellers hang den i alle ledningene som går bak dashbordet Men har lært til neste gang at istedefor å løsne alle ledningene fra dashbordet skal jeg heller koble dem løs fra kontaktene som sitter i endene av dashbordet og på rattstammen ok. hehe var ikke inne der og kikka! hehe Da var det i alle fal gjort! -=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt-=Volvo 240 GL=--=Hiace arb bil=--=Mondeo 07 stw Titanium=-
Recommended Posts