driver Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Kjapt spørsmål: vifta på varmapparatet vil ikke gå, men den går hvis jeg kobler direkte strøm på motoren. alle ledningene i kontakten på bryteren er går til jord, det er ikke liv i noen av trinnene når jeg vrir på bryteren.Noen som har vært borti dette???? Mondeo 2.5 V6 95
Åshøgda-raceway Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 har du funnet ut av det? vet du hvor jeg kan få kjøpt ny bryter
driver Posted September 26, 2007 Author Posted September 26, 2007 har du funnet ut av det? vet du hvor jeg kan få kjøpt ny bryter nei har ikke funnet ut av det, nei vet ikke av den bryteren:( Mondeo 2.5 V6 95
driver Posted September 27, 2007 Author Posted September 27, 2007 Sikkert varmeapp.-motstanden.hmmm hvor ligger så den da? Mondeo 2.5 V6 95
WingDude Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 Du har selvsagt gått over alle sikringene ? Motstanden sitter i følge manualen under/bak batterikassa i motorrommet, batteri og bunnen må fjernes.
driver Posted September 28, 2007 Author Posted September 28, 2007 ok takk, tror det er både bryteren og motstandern som har tatt kveld. når jeg har motstandern på går alle 4 ledninger til jord og når jeg setter i bryteren det samme Mondeo 2.5 V6 95
driver Posted October 20, 2007 Author Posted October 20, 2007 Du har selvsagt gått over alle sikringene ? Motstanden sitter i følge manualen under/bak batterikassa i motorrommet, batteri og bunnen må fjernes. Ja nå her jeg byttet både bryter og motstander, uten att det blir liv i v.apparatet. Har sjekket de sikringene som jeg har funnet,,alt ok der. Finnes det andre sikringer, enn de som ligger i boksen i motorrom, og i boks i kupè????,,,begynner å bli helt "gresk" for meg dette her. Mondeo 2.5 V6 95
WingDude Posted October 20, 2007 Posted October 20, 2007 Se om noen av disse lednings-diagramma kan være til hjelp.
Recommended Posts