Guest Kristian Posted October 12, 2004 Posted October 12, 2004 Heisann!! Noen glupe hoder her som kan svare meg på om det er mulig å få hivd inn et baksete fra en sierra Sedan inn denna stasjonsvogna?? kunne tenkt meg et sete som ser litt freshere ut, å hadde det gått, kunne man kansje fått hivd inn et helt recaro interiør...Å dermed kan jeg også få litt høyere rygger, samt nakkestøtter... Må iallefall gjøre noe med det, får ser ikke serlig bra ut slik det er i dag... Og en ting til, noen tips til å få laka slik "rullegardin" over selve bagasjeromemt, alla slikt man finner i nyere stasjonsvogner?? må prøve å finne en løsning på det. Noen tips til hvordan jeg skal trekke om, og utføre dørsidene? som blir sen litt bedre ut enn de kjedelige grå stoffsidene? MVHKristian
Guest Kristian Posted October 13, 2004 Posted October 13, 2004 Ingen som har noen formeinger om detta a??? Det var noe dritt!!!
WingDude Posted October 13, 2004 Posted October 13, 2004 Skal prøve å få i skinninteriøret fra den nye delebilen min jeg, vet ikke om det går men...
Guest Kristian Posted October 13, 2004 Posted October 13, 2004 Skal prøve å få i skinninteriøret fra den nye delebilen min jeg, vet ikke om det går men... Nettopp derfor jeg lurer...driver å vurdere en 4x4 delebil selv som donorbil til familie bilen... Men regner med at du får din klar før min, så da får jeg vite litt om hva som må fikses å evt bygges om...keep me update kjetil!!
Guest stampede Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Og en ting til, noen tips til å få laka slik "rullegardin" over selve bagasjeromemt, alla slikt man finner i nyere stasjonsvogner?? må prøve å finne en løsning på det.Rollo kom originalt på 92 og 93 stv. Jeg hadde det på den gamle V.I.P.'en min og har det på CLX'en nå. Har baksete med originale nakkestøtter også, det hadde jeg også i V.I.P.'en. Det bør være mulig å få tak i.
Recommended Posts