Skrotnissen Posted August 26, 2007 Posted August 26, 2007 Bilen selges som den står for 5 lapper, ellers blir det til at jeg tar motor og div annet jeg kan bruke fra den. Noe denne bilen er alt for fin til spør du meg. Er greit med utstyr i den. 4x elvinduel taklukeel framseterel baksetekjørekompcruisekontrolldiffsperresentrallåsautomatoppv front og bakruteRs alufelger med gode dekk både på sommmer og vinter Osv osv osv. Det som feiler den som jeg vet om er rust i kanaler, et gåent bremserør og en skikkelig gåen automat. Bilen er ikke kjørbar pga automaten. Men er fullt startbar. ALT elektriske i bilen fungerer perfekt. Innvendig ser den ut som ny. Bytte i eldre objekt vurderes. Granada, Taunus, Cortina osv. Skrot_mann@hotmail.com. 91595057. På jobb 07.30 til 15.30 på hverdager, så kan være vanskelig å treffe da. -Enhver ting kan alltid gjøres bedre enn den blir gjort. -Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. -Kvalitet betyr å gjøre det riktig når ingen ser på. Henry Ford
triggerhappy Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis.Prisantydning. Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes. Annonseteksten for biler til salgs (unntatt hele delebiler) skal inneholde følgende.Hele modellnavnet og motorstørrelse.Årsmodell.Karosseritype, og antall dører.Kilometerstand.Farge utvendig.Girsystem, som manuell eller automat.Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også slik som,ikke skilter eller ikke utført/godkjent periodisk kjøretøykontroll, og/eller ikke betalt årsavgift. -x 1988 Ford Sierra Cosworth
Recommended Posts