MrFord Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 (edited) Ford Sierra 2,0 IS selges1986 modellrullet rundt 244000 ca...tenkte meg rundt 19,000 (pris kan disk)uten 17" felger og anlegg Befinner seg i akershus>ullensaker>kløftaog jeg heter stig andreog kan nåes på tlf: 48 28 82 25 (svarer på sms) Litt om bilen Er i veldig bra teknisk stand.Forstilling er nylig overhalt og byttet ut alt av foringer til Gult PolyFlex og byttet til cosworth stabbstag forran (som er 6mm tykkere en orginalt) pluss nye skiver og klosser. Foring i ratt stammen er oxo ny. Bakstilligen har bra original foringer. Den er godkjent senket 40mm i vognkort samt godkjent med 15” felger. Er gassdempere forran og bak. Er byttet ventil tetninger så den bruker lite>ingen olje.Er ”custom” eksos anlegg, og carbon potte. Så er fin lyd i bilen. Pluss at det er montert K&N filter. Defa alarm, og sentallås på alle 4 dører.Nylig byttet vifte reimer og spenings regulator. Utvengig så er det cosworth grill, panser og vinge. Lengre ned på bilen er det Ford RS leppe forran, sideskjørt og bak hekk. Pluss!! Orginale sota baklamper og front blinklys (skjeldent)Videre så er det Recaro stoler (fra sedan cossie) Bilen selges med felgene som du ser på bilde nr 2. Kan selges med17” Ford RS diamond Cut med bra dekk, mot et bra tillegg i pris Felgene på bilde nr 3 kan kanskje skaffes om ønskelig Bilen kan selges med og uten stereo (ca 5000,- i tillegg for stereo)Det er ny cdspiller (Pioneer) med blå tann. Og ny forsterker til bassere.Frontsett med diskant og 5,5” ved beina og 4” i døra. Pioneer 6*9” i hattehyllaog 2 stk audioson 12”. Bilen er selvfølgelig EU ok og årsavgift betalt. Edited September 4, 2007 by MrFord “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Guest grændis Posted August 29, 2007 Posted August 29, 2007 hmm.... fin fin bil du har der:)har ikkje lyst på Mondeo da??
MrFord Posted August 29, 2007 Author Posted August 29, 2007 hehe nei du, jeg ska ha meg vinterbil nå og cossie til sommern=) “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Guest grændis Posted August 29, 2007 Posted August 29, 2007 er lov å prøve er det noko med rust på den da??
MrFord Posted August 30, 2007 Author Posted August 30, 2007 rust i fører dør, andre karroseriskader er at helt øverst ved fører døra (ved vidnuet) så har klar lakken løsnet,oxo en liten bulk bak (under skiltet) “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Guest grændis Posted August 30, 2007 Posted August 30, 2007 det var ikkje mykje men eg må få solgt Mondeo'en før det blir aktuellt å kjøpe din
MrFord Posted August 30, 2007 Author Posted August 30, 2007 jupp, bare så si ifra=) “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Cossi2wd Posted August 31, 2007 Posted August 31, 2007 Unnskyld for off topic, men vet du hva felgene på bilde nr 3 heter ? www.frodeholte.com
MrFord Posted August 31, 2007 Author Posted August 31, 2007 Det stod magnesium på dem, noe mer veit jeg ikke dessverre... “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
MrFord Posted September 4, 2007 Author Posted September 4, 2007 (edited) ingen som vil ha en pen sierra?...bilen er renset innvendig og lagt på lakkforsegling nå, så er fin og blank prisen kan diskuteres pluss flere bilder: Edited September 4, 2007 by MrFord “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Guest rsdan Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 Solgt??? er d denne som ligger på autodb?
Recommended Posts