Jump to content

1993 Sierra XR4x4 2.9


Cables

Recommended Posts

FORD SIERRA XR4X4 2.9 1993- modell.

5-dørs, rød, 2 elektriske vinduer foran (koblet til alarmen (m/immobiliser) som ved aktivering heiser vinduene), elektrisk soltak, el speil, oppv. frontrute, bakrute og alt det der.

Nettopp EU-godkjent, og gjort mye med (feks. nye framskjermer lakkert i bilens farge, alarm, nylig full service, skiftet bremseklosser, skiver osv). Et par kosmetiske arbeidstimer gjenstår, men ser grei ut.

Bilen har gått 180000km, men kan jo aldri være sikker på dette. Girkassen (MT-75) er stram og fin, og motoren drar gjevnt og godt. Har hatt bilen i 1 år - fikset den opp og fått den EU-OK. Litt surt å selge den allerede, men har ikke bruk for den når jeg ikke skal være i Norge lengre.

Greie/gode sommerdekk på 15" XR-felger, og vinterdekk på stålfelg.

 

Kan kontaktes på mail, eller på telefon etter kl 1500.

christer@ingen.no

41603030

Bilen befinner seg i Bergen.

Selges for 30000kr grunnet utenlandsstudier.

 

Bilder kan ses på autodb.no eller finn.no

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1600997

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...1abcLB-1d231821

Edited by Cables
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Gjerne det du - men ikke fortell meg at det er fordi du er interessert... :ph34r:

 

Når man leverer bilen inn på verksted og får dem til å gjøre jobben - koster det penger - for jeg er absolutt ingen mekaniker.

 

Bilen stod uten skilt da jeg kjøpte den - så for å få skilt på den måtte den "EU-Godkjennes". Så for å nevne noe; ble det byttet til nye bremser, nytt eksosanlegg, div pakninger, styrestag, hjulstilling ++. Etter dette byttet jeg forskjermer, lakkerte dem i bilens farge, to full service på den hos Ford, helpolerte den hos et firma. Alt dette er "å fikse" bilen... Så det dreier seg om mer enn 25000.

- Men det er klart - bil utgifter er penger man ikke får "igjen". Spesielt ikke om man gjør det hos "fagfolk".

 

 

En ting til. Bilen er forresten solgt.

Edited by Cables
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...