Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hey..

Lurer egentlig bare på om det er flere som har opplved att bremserør har røket på Mk1 jeg?

Mitt røyk bak på høyre siden i går, så ut som det har liggi og gnissa intill ett oppheng, og begynt og ruste, og blitt slitt av.

Det røyk der som bremserøret går opp på oversiden av tanken, så jeg så ikke om det andre så likedan ut, men skal se om jeg finner ut av det.

Det hele var iallefall en lærerrik prosess, med regnvær, dårlige dekk, og sving=) men hjelper å smelle den i 2gir og nøkke litt i brekket.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

oooog samtidig jeg har en post oppe, så lurer jeg på om Realcar er seriøse? eller om de bare er generelt ****** treige?

Bestilte RS-kit av de 12juli, og da sa de att det var 6 ukers vente tid på det, så etter 8 uker ringte jeg, og da sa de att det var 1-2 uker til det kom.. men nå sitter jeg her, 2uker senere og har enda ikke hørt noe.....

så er de troverdige eller bare veldig trege?

Mvh Thomas

Posted

Bremserøret røyk på en av mine 4x4mondeo'er. 96mod

Røyk på oversiden av bensintanken....

Måtte ned med bensintanken og greier.....

Heldigvis at jeg var ute og lekte litt, og tråkket hardt på bremsen.

Og ikke var i noen Alvorlig Situasjon....

(bilen hadde vore på EU kontroll uken før, men skjønner jo at de ikke peller ned tanken for å sjekker oversiden)

1996 Ford Mondeo 2.0 4x4 Kombi Og noe anna fordmorro,

2000 Audi A4 TQ Avant

2000 Audi A3 1.8T

2004 Audi A3 Latskap (samboerens)

2008 Renault Traffic arbeisbil

Posted

Så bremserøret ditt røyk på akkurat samme sted som mitt da, hmm.. var ditt rusta og ell?

Hehe, samme her, bilen hadde vert på EU 9 dager før det skjedde.