Jump to content

Div sierra deler


Ford ragger

Recommended Posts

Guest Dagfinn

fikk ordna kasse,mellomaksel og svinghjul og clutch men trenger fortsatt 2,9 understell.trenger ikke dempere da jeg har konier...hva skal du ha for dette om du har? og er bremsene bra? bilder??

mvh dagfinn

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye for den bakluka på 83 stv ?

får bot neste gang jeg blir stoppet av polti, om jeg fremdeles har knust bakrute! :blink: hehe

 

Mye byr du? rustfri pen bakluke uten noe bungler?

Du som sendte meg meld før i dag?

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn

fikk ordna kasse,mellomaksel og svinghjul og clutch men trenger fortsatt 2,9 understell.trenger ikke dempere da jeg har konier...hva skal du ha for dette om du har? og er bremsene bra? bilder??

mvh dagfinn

 

 

prøver igjen jeg

Link to comment
Share on other sites

fikk ordna kasse,mellomaksel og svinghjul og clutch men trenger fortsatt 2,9 understell.trenger ikke dempere da jeg har konier...hva skal du ha for dette om du har? og er bremsene bra? bilder??

mvh dagfinn

prøver igjen jeg

 

Ja så da trenger du bakstilling og frambremser da? Bremsene er vel kast trur jeg, usikker på stand på kalipere men regner med at dem foran er i orden men noe usikker på dem bak da.. Bakstillinga sitter på bilen men den er jo kurant og skru av.

 

Jeg som sendte mld før i dag ja! :) 600 kr ?

800kr så er din.

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn

sånn ca pris på dette da? skiver og klosser går jo ann og handle nytt.

gjerne interesert i hele forstillinga til 2,9 jeg om det er mulig. trenger ikke dempere

Link to comment
Share on other sites

Greit. når kan jeg hente den ?

 

Kom en gang i helga da vel? Har jo nr mitt så det er jo bare og ringe en gang før du kommer det

 

sånn ca pris på dette da? skiver og klosser går jo ann og handle nytt.

gjerne interesert i hele forstillinga til 2,9 jeg om det er mulig. trenger ikke dempere

 

3000kr så skal jeg skru av alt sammen så det bare er og hente det..

 

Trenger tenningslås med nøkkel jeg, gjerne komplett med dørene også, samt bensintank. Har du noe av dette? Og de felgene på den brune sierraen, er det ålreite dekk på de? Pris?

 

Ja har tenningslås med nøkkel og til dørene, mangler den til bagasjen. Men kunn selve tennings låsen du eller? ikke med ledningene og sånn da? Bensin tank med pumpe inni tanken har jeg også. Felga på den brunne er blitt vinterhjul på bilen til bruttern.

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Ja har tenningslås med nøkkel og til dørene, mangler den til bagasjen. Men kunn selve tennings låsen du eller? ikke med ledningene og sånn da? Bensin tank med pumpe inni tanken har jeg også. Felga på den brunne er blitt vinterhjul på bilen til bruttern.

Hmm, skulle hatt hele saken, som er skrudd på rattstammen der, er ikke bare bare å få ut selve låssylinderen, da må man borre ut noen skruer osv... Men uansett ja, trenger den ja... Pris? Var forresten vi som var å henta den bakstillingen din;)

Link to comment
Share on other sites

komplett for og bak stilling da? bare sånn at jeg får det helt med meg så jeg ikke driter på draget her...

 

3500kr så skal du få med deg det du trenger.

 

Hmm, skulle hatt hele saken, som er skrudd på rattstammen der, er ikke bare bare å få ut selve låssylinderen, da må man borre ut noen skruer osv... Men uansett ja, trenger den ja... Pris? Var forresten vi som var å henta den bakstillingen din;)

 

Trenger jo hvertfall ikke borre ut noen skruer da men, sett nøkelen i første hakket og trykk inn en liten knapp oppå så er det bare og dra den rett ut. Men vis du vil ha en hel ratt stamme så kan du få det. 600kr.

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Trenger jo hvertfall ikke borre ut noen skruer da men, sett nøkelen i første hakket og trykk inn en liten knapp oppå så er det bare og dra den rett ut. Men vis du vil ha en hel ratt stamme så kan du få det. 600kr.

Oi, da er det noe jeg ikke har fått med meg!:D Skal ta å titte på det i morgen jeg!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...