Guest sofan Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 Hei, lurer på om det finnes noe plass man kan få tak i annen type farge på instrumentene i bilen (helst den med turteller) Takker for svar
dohcen Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 Hei, lurer på om det finnes noe plass man kan få tak i annen type farge på instrumentene i bilen (helst den med turteller) Takker for svar www.ebay.co.uk der får du hvite skiver jeg har hvite skiver med blå led pærer og hvite gjennomsiktige visere som lyser blått i mørket Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
Guest sofan Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 (edited) det hørtes skikkelig nice ut! hmmm har litt vanskelig heter med å finne det, kanskje jeg søker feil... Edited October 10, 2007 by sofan
dohcen Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 det hørtes skikkelig nice ut! hmmm har litt vanskelig heter med å finne det, kanskje jeg søker feil... her er det noen hvite og blå skiver men dette er fra tyskland http://cgi.ebay.de/dials-speedo-kit-clocks...1QQcmdZViewItem Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
Recommended Posts