Granada 1,6 Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 (edited) Ønsker å kjøpe lysbryter til 2002 Mondeo MKIII til bil med tåkelys foran. Trenger også ledningen som går mellom tåkelysene. send meg en mail på gxlghia@hotmail.com Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer. 90656128Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis. Jeg bor i Buskerud, vet ikke hvor du bor. 'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. Tja, vanskelig for meg å si hva du vil ha for dine deler.... Håper det ble riktig denne gangen :-) mvh. Geir Edited October 18, 2007 by Granada 1,6
a.cosworth Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. Bruk EDIT knappen '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Granada 1,6 Posted October 26, 2007 Author Posted October 26, 2007 Er altså ute etter typen med hjul for høydejustering av hovedlys. Må ikke ha justering av instrumentlys, men det gjør ikke noe om det er det...
Recommended Posts