Siberiantiger Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 Jeg oppdaget her en dag at jeg kan bevege rattstammen når rattet er "låst". Det vil si at selv om jeg har festet "klemmen" som gjør at rattet kan begeveges ut og inn og opp og ned, så kan jeg rikke på rattet opp og ned noen milimeter.. jeg trodde dette satt 100% fast. Er dette normalt eller er det et tegn på slitasje, evt. hva må gjøres for å fikse dette? 2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn 2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn 1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan 1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe
mondeo tianium x 2,2 Posted October 24, 2007 Posted October 24, 2007 Jeg oppdaget her en dag at jeg kan bevege rattstammen når rattet er "låst". Det vil si at selv om jeg har festet "klemmen" som gjør at rattet kan begeveges ut og inn og opp og ned, så kan jeg rikke på rattet opp og ned noen milimeter.. jeg trodde dette satt 100% fast. Er dette normalt eller er det et tegn på slitasje, evt. hva må gjøres for å fikse dette? har det sånn på min 05 og, men bare opp og ned ca1cmhar ikke sjekket det opp om det er feil, men vist du kan ta det ut og inn og opp og ned kan det være den som du fester med (klemmen) være litt slakt og må strammes. må sikkert på verksted og gjøres. og til dere som leser denne og arbeier på ford kan dere sjekke opp i dette? så hadde det vært kjempesnilt
Siberiantiger Posted November 5, 2007 Author Posted November 5, 2007 har det sånn på min 05 og, men bare opp og ned ca1cmhar ikke sjekket det opp om det er feil, men vist du kan ta det ut og inn og opp og ned kan det være den som du fester med (klemmen) være litt slakt og må strammes. må sikkert på verksted og gjøres.og til dere som leser denne og arbeier på ford kan dere sjekke opp i dette? så hadde det vært kjempesnilt Var innom et Ford verksted i dag og spurte om dette. De mente at dette var helt normalt på disse bilene. så jeg får ta ham på ordet. 2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn 2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn 1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan 1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe
Recommended Posts