Guest svenno Posted October 24, 2007 Posted October 24, 2007 (edited) Heia kjøpte meg en mondeo her om dagen så fant ut at jeg måtte melde meg inn her før og høre om hjelp og sånt Får ikke lyset til og fungere når jeg drar på handbrekket,altså i instrumentpaneletog så er det det at med kvert så fusker bilen, når jeg kjem opp i fart fungerer den utmerket ikke noen fusking damen er når jeg står i kryss og sånt og skal ta laus så må jeg gi litt mere gass så den ikke dauer av liksom og så nøkker den litt Har også kjøpt ny tempgiver som jeg skal få byttet i morra så jeg får tempraturnåla til og funke den komme og går som den vil virker det som Edited October 24, 2007 by svenno
Guest svenno Posted October 24, 2007 Posted October 24, 2007 Heia er det ikke noen som kan hjelpe meg litt her
bige Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 heiDu må legge ut mere info om bilen .. motor størelse - årgang - total km .Eller kan vell nevnes alment vedlikehold - plugger -plugg ledninger - rense luft masse måleren .Det er mye som er tatt opp her inne -bruk gjerne søker funksjonen ....
Guest svenno Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 (edited) Er en ford-mondeo 2.0 16 1995 modell stv Den er gått cirka 170000km Kor den luft masse måleren står henne? Edited October 25, 2007 by svenno
bige Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 Kor den luft masse måleren står henne? når du lukker opp paseret er den "aluminiums " dingsen - røret på høyre side -etter luftfilteret . Med en sort kontak med ledninger inn på .Den har en svakhet att den blir tett med "støv" og kan renses innvendig med "brake cleaner " eller noe som fordamper .Dette forværer seg om du bruker KN filter med olje . OBS den skal taes ut FORSIKTIG og ikke pirk inni - bare rens - den er dyr ny .Ellers er det som vanlig service og plugger . Og sjekk når reima er byttet - max 10 år eller 100tkm ---
Guest svenno Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 (edited) Ok..da skal det sjekkes da Ser i boka mi at det finnes noe som heiter Grafisk informasjonsmodul Så dem hadde noen sånn på et høgeri her jeg bor,vil det fungere på min bil? eller mangler jeg di kablan inne i bilen? Håper noen som veit om det Sånn som viser tempraturn,og om dørn er lukket++++ og om lyspærer er gåen Edited October 25, 2007 by svenno
b1rken Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 Er det temperaturmåleren som står i T-leddet ved resonatorboksen du mener? Den har jeg fjernet, og merket ingen forskjell. Min nykker litt, men det har den alltid gjort.Var en på Ford som sa til meg at den temp måleren ved resonatorboksen ikke gjorde noe om jeg tok vekk.
Recommended Posts