Jump to content

Ledningsnett Fra Mk1is


MrFord

Recommended Posts

hei, jeg driver å bygger om sedan gasseren (i avataren) om til is etter litt for mye faenskap fra den helvettes gasser dritten.

så der hvor ledningsnettet til isen (er i fra MK1 med motorcraft) skal kobles på bilens nett,

er ikke kontakten der i bilens nett.

Det er en kobling med 5 ledninger og en liten singel en.

Noen som har noe innspill?

 

er denna ledningen som skal kobles inn i bilen

Bilde108.jpg

Edited by MrFord

“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
― Jeremy Clarkson

Link to comment
Share on other sites

ok, men veit du hvem som er hvem.... om noen har et koblings skjema på is ledningsnettet og gasser ledningsnettet så jeg veit hvor jeg skal koble de forskjellige ledningene...?...

 

og med svart ledning, mener du på den til venstre eller den til høyre på bildet

Edited by MrFord

“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
― Jeremy Clarkson

Link to comment
Share on other sites

ok, da er jeg med. men noen som har eller veit om koblingsskjemaer på nettet på de to el netta... så får jeg gjort detta sikkelig.

“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
― Jeremy Clarkson

Link to comment
Share on other sites

har funnet koblingsskjemaer.. og satt en kamerat på saken. så snart har vi løsningen. skal lage en tråd på dette når alt er satt sammen og alt funkerer som det skal så folk kan gjørra det samme uten å slite så mye som det jeg gjør..

“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
― Jeremy Clarkson

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...