Guest svenno Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 Heia er det vannskelig og bytte fjærn bake på stasjonsvogn,det er en 1995 modell håper noen kan forklare ka man må gjøre
Guest ford kalle Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 (edited) enkel jobb det på mk2 stv jafall vist da ikje e nivåregulering av me dekke. så må ein bolt løs så e da bere å dra litt så skifte så jekke på plass te boten går lett inn ijen kun dekket å så må av. så va da bere å løsna bolten der eg satte ring runt. så skifte meine eg det va vist eg huska feil Edited November 7, 2007 by ford kalle
Guest svenno Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 Ok..skal se om det er likt på min bil også da er det noen andre som veit det her da?
Mondeo Power Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 enkel jobb det på mk2 stv jafall vist da ikje e nivåregulering av me dekke. så må ein bolt løs så e da bere å dra litt så skifte så jekke på plass te boten går lett inn ijen kun dekket å så må av. så va da bere å løsna bolten der eg satte ring runt. så skifte meine eg det va vist eg huska feil Stemmer dette!
Recommended Posts