Jump to content

Granada i siste Bilsport.


351RS

Recommended Posts

kanskje me kan lokke han til gol 08? hadde vært gøy å se den bilen live.

jag tackar för komplimangerna :closedeyes: låter trevligt,, nu håller jag på att se över motorn,, så det skall väl bli lite mera åka fort till 08 ,, så förhoppningsvis kan vi se vad 2,0 l,, går för mot 5,8 :blush: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

jag tackar för komplimangerna :closedeyes: låter trevligt,, nu håller jag på att se över motorn,, så det skall väl bli lite mera åka fort till 08 ,, så förhoppningsvis kan vi se vad 2,0 l,, går för mot 5,8 :blush: :rolleyes:

 

 

Nja, skeptisk. Du har en slutthastighet på 180 km/t med dårlig start, mens jeg bare har 167. Hvis du har bra grepp, så har jeg ikke sjanse.

 

Med mindre RMT er oppe å går å funker bra.

Link to comment
Share on other sites

Nja, skeptisk. Du har en slutthastighet på 180 km/t med dårlig start, mens jeg bare har 167. Hvis du har bra grepp, så har jeg ikke sjanse.

 

Med mindre RMT er oppe å går å funker bra.

det var då,, nu har jag ju bra drivlina,, mer hästar,, så jag siktar ju på tian,, nästa gång den är på strippen,, annars kommer den inte ut :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Lynvingen
Hehe, føller du med? Er en måned siden, er nok kommet både et å to nr siden det gitt. :blush:

 

Jeg har vært en smule slapp på furum fronten i det sisste. Jeg skal skjerpe meg :blush:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...