Guest dovendyr Posted November 21, 2007 Posted November 21, 2007 (edited) vurdere å selge bilen min fordi jeg får firma bil og har lyst på en sierra som er tilsalgs her. 1999modell.bilen er gått ca.166000biln er eu i år.er senket 50/40garmin gpsaudiovox dvd med skjerm(touchscreen)17" alu felgersimons effektanlegg fra kat. bilen befinner seg i kr.sand. kan fraktes i mellom oslo og stavanger hvis kjøp er sikkert. ring meg eller send sms på 93876681 sån ca pris 90000 eller bud http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=29356 bilen ser kanskje litt høy ut bak men dette er blitt litt bedre etter bilen har sunket ned litt.bildene ble tatt rett etter senkesettet ble montert Edited November 21, 2007 by dovendyr
a.cosworth Posted November 21, 2007 Posted November 21, 2007 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis. Prisantydning. Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes. Annonseteksten for biler til salgs (unntatt hele delebiler) skal inneholde følgende.Hele modellnavnet og motorstørrelse.Årsmodell. Karosseritype, og antall dører. Kilometerstand. Farge utvendig. Girsystem, som manuell eller automat.Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også slik som,ikke skilter eller ikke utført/godkjent periodisk kjøretøykontroll, og/eller ikke betalt årsavgift. '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
janbanan Posted November 21, 2007 Posted November 21, 2007 Jeg er veldig interessert.. Skal se det an et par dager, så kan jeg ta kontakt!
Guest dovendyr Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 er så å si helt nye vinterdekk på den nå..ble brukt ca.1 mnd forgje vinter,står på orginale 15" focus felger.
Guest dovendyr Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 opp.. denne er enda tilsalgs...kom med bud vil gjerne ha den fortest mulig vekk fordi jeg får firma bil.
Guest dovendyr Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 (edited) opp.denne er forsatt til salgs...må selge fortden går for 60lapper nå, men da uten dvdspiller og skjerm ring meg på 93876681 hvis intresert.. INGEN BYTTEHANDEL, kun salg Edited April 5, 2008 by dovendyr
Guest dovendyr Posted April 6, 2008 Posted April 6, 2008 noen nye bilder:senket settet har stått på litt nå så har sunket ned litt bak. er en bulk i bakfangeren og er noe galt i forstillinga, en kamerat av meg som er bilmekaniker har tittet på det å han mente det var foringene til stabilisatorstaget som var dårlige..bilen går helt fin å kjøre med, men kommer klunke lyder når du treffer ugjenvn veier.
Guest dovendyr Posted April 6, 2008 Posted April 6, 2008 hei. hvor står bilen nå?? oslo??den står i kristiansand årsavgift er ikke betalt..skal den være med i prisen så blir prisen på bilen 62700 selvfølgelig;)
Recommended Posts