Jump to content

60mm Radiator til 2wd..


Guest cossy88

Recommended Posts

Guest cossy88
Jeg kjører med radiator på min 4x4 fra XS-Power. Kostet vel 2500 kr husker jeg ikke helt feil. Kjøleribbene er cirka 3 ganger større enn originalt. Har ikke hatt noen problemer med den og er fornøyd med den :)

okey, skulle gjerne hatt en som var minst 6o tykk jeg da... men er jo mulig de har flere typer på xs-power, så takk for tipset.. skal høre med de..

Link to comment
Share on other sites

60mm Radiator??? Fleiper du ?? Hva skal du med det? På en 2wd cossie....

Slilter du virkelig så mye med kjølinga?

Pace sin største er 50mm og holder normalt sett lenge...

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

Link to comment
Share on other sites

Guest cossy88
60mm Radiator??? Fleiper du ?? Hva skal du med det? På en 2wd cossie....

Slilter du virkelig så mye med kjølinga?

Pace sin største er 50mm og holder normalt sett lenge...

sliter ikke med kjøling enda, men tar ingen sjanser så satser på minimum 60mm...Pace sin blir for liten og dette skal ikke brukes på noe normalt.

Edited by cossy88
Link to comment
Share on other sites

sliter ikke med kjøling enda, men tar ingen sjanser så satser på minimum 60mm...Pace sin blir for liten og dette skal ikke brukes på noe normalt.

 

 

Hehe, dette vil jeg gjerne vite mer om... ser mange av de råeste cosworthne idag kjører ikke med så spess store radiatorer... er vel så viktig med skikkelig gjennomstrømming og vifter som gjør jobben skikkelig...

 

Min er på 90 m.m.Gammel DTM radiator.

Aldri hatt problemer med koking på den.

 

 

Hehe, kan vel kjøre med helt tett front du, og fremdeles holde normal temp... hehehe

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Guest cossy88

ombygd fanger og vifter er på plass, mangler bare en skikkelig radiator og har blitt rådet til minimum 60mm på denne motoren :D Vet du hvor de selges billig??? :P

Edited by cossy88
Link to comment
Share on other sites

60mm med god gjennomstrømming finnes jo på ebay for rundt 3 lapper syns jeg huske, men en stund siden jeg så der...

 

Mye hknm har du da, og ombygd fanger??? Styrer du lufte bedre direkte på radiator da eller?

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...