Jump to content

Noen som har bilde fra motorrom på taunus/granada automat?


Hansa

Recommended Posts

Når jeg gir full gass, så går ikke staget lenger enn til at primærspjeldet åpner, og sekundærspjellet skal til å begynne å åpne.

Har prøvd å justert wirer og stramma opp. Blitt litt bedre, men får ikke fullt pådrag.

 

Bilen er orginalt en 1.6 automat, men er nå en 2.0 automat. (motor fra Granada)

 

Noen som vet om det er slik staget/overføringene skal se ut, eller om det jeg har er hjemmelaga? :P

 

DSC01439.jpg

 

DSC01440.jpg

 

DSC01441.jpg

Edited by Hansa
Link to comment
Share on other sites

på miterste bilde - der mangler det en nylon foring som holder akselen fast mitt i hullet

ta av gass wiren og du kan kjenne på akselen att den er mulig og ta opp og ned i hullet - der skal det sitte en nylon klips som hjør att akselen ikke flytter seg rundt ..

Link to comment
Share on other sites

på miterste bilde - der mangler det en nylon foring som holder akselen fast mitt i hullet

ta av gass wiren og du kan kjenne på akselen att den er mulig og ta opp og ned i hullet - der skal det sitte en nylon klips som hjør att akselen ikke flytter seg rundt ..

Jeg veit, men hvis du ser på nederste bilde, så ser du at jeg har satt den på plass. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
Guest Ford For Life

stram wiren eller så må du slakke den er litt spess detta er lik overføring på 1,6 2,0 automat

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...