Sierraboy88 Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Hallo... eg er ein kar fra Øygarden som ønsker å kjøpe cosworth interiør (helst skinn) til min sierra er det noen der ute som har tilsalgs? HAKUNA MATATA Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcen Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Hallo... eg er ein kar fra Øygarden som ønsker å kjøpe cosworth interiør (helst skinn) til min sierra er det noen der ute som har tilsalgs? ford deler ønskes kjøpt litt lengere ned tror du kanskje får svar der Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 flyttet Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. Bruk EDIT knappen! '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts