Jump to content

Brakett for mobiltelefon

Recommended Posts

Guest dieseldyret
Posted

Jeg har mer eller mindre innsett at det å skaffe en telefon som passer til handsfreeopplegget må legges på is. Hørte med Ford idag hvor mye en holder som passer til mer kurante telefoner, fikk til svar ca 1400-1500 kr.

Jeg ser at det er endel som har en brakett over ventilasjonsdysa ved dashbordet. Fikk tak i en slags brakett hos Ford idag, men vet ikke helt åssen jeg skal montere den. Virker som jeg må åpne opp der speedo`n og diverse sitter. Er det noen som har en "how to" på dette? Skulle også skiftet lyspære til tankmåler og høyre side speedo, dette kan kanskje gjøres samtidig?

Posted

På biltema har de festebraketter for diverse biler. Fant en til mondeo. som går over den ene vifta. På braketten kan du kjøre mobilholder på biltema og skru over.

Guest dieseldyret
Posted

Har prøvd biltema men fant ingenting..Har bestilt fra Mobildata til 300 kr, kan hende det lønner seg å ta enda tur på biltema og lete litt bedre:-)

Posted

har en mobilholder som er skrudd fast på ei pute som sitter på dash"n i mondeo. mener denne er til 05 mondeo. selger denne billig inkl puta hvis du er intr? mvh S.L 90739220

Guest dieseldyret
Posted
har en mobilholder som er skrudd fast på ei pute som sitter på dash"n i mondeo. mener denne er til 05 mondeo. selger denne billig inkl puta hvis du er intr? mvh S.L 90739220

Har du et bilde av denne?