Jump to content

Ny nøkkel?


Guest mats

Recommended Posts

halo jeg lurte på om det står koden til nøkkelen på tenningslåsen? er den runne typen? slik at jeg kan få slipt en ny... :blink: mangler nøkler :blush: eller en annen måte og få slipt opp en ny nøkkel?takker får svar :P

 

mvh mats

Link to comment
Share on other sites

Guest maestro

Jeg mistet min eneste nøkkel og var uten bil en stund. Tok med vognkortet mitt til ford kverneland og de lagde en ny en til meg:D 250 spenn for to nøkler.. ikke så altfor gale det når man tror alt håp er ute:P

Link to comment
Share on other sites

På nøkkelen sitter det en knapp. Den fungerer ikke på min.

Må man bytte bare batteriet, eller hele den knappdelen ?

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er til et sånt "fancy" lite lys, så får du det på ford ja.... får hele innmaten likegreit....

 

Skikkelig slitte låser trenger utskifting.....men det er min mening da....skal man låse bilen?...eller skal man hindre at fremmedfolk kan komme seg inn?...Q tips er kanskje litt drøyt, men en vilken som helst skrutrekker som går inni låsen kan gjøre susen....ikke bra...ikke gjør det fr lett for kjeltringpakk!!

 

Peder

Edited by Peder`n
Link to comment
Share on other sites

Er det mulig viss nøkkelen er skikkelig slitt?

 

er det en dyktig person, som har slipt mangen nøkler, så klarer han det, en på kverneland i bergen slipte for meg, den var nesten helt glatt, og jaggu passet den ;)

men om nøkkel er nesten glatt, så er det ikke lenge før låsene ryker, like greit å kjøpe nytt låsesett, 1500kr...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...