granadaforallepenga Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 hei! noes som vet om svinghjul, clutch og starter fra en 2,3 passer på en 2,9 motor? mvh. ørjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Braseth Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Jeg mener det skal passe. Hvis det er samme på 2,3 og 2,8 så passer det på 2,9. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpio Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 De passer, men litt forskjellig dia på trykk/lamell 2,3 og 2,8. Har selv montert dette om hverandre........ 90`Scorpio 2,9 i GL 4x4 (Combi) 91`Scorpio 2,9 i CL (Sedan) Skrotet 91`Scorpio 2,9 i 24V Ghia (Sedan) Solgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
granadaforallepenga Posted January 6, 2008 Author Share Posted January 6, 2008 merker du noe forskjel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierratwin Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 (edited) er det noe turboprosjekt du holder på med? Edited January 6, 2008 by Sierratwin Ford Sierra xr4x4 2,9i 92 ModFord Mondeo mk1 2,0i 94 ModCan-Am Outlander 500Vtwin EFI 08 ModFord Sierra Cosworth 4x4 90 Mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
granadaforallepenga Posted January 7, 2008 Author Share Posted January 7, 2008 jeg? nei.. fulgte ikke med på nye motoren min, så jeg lurte på om det går ann å bruke det fra den gamle motoren. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skrotnissen Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Det går fint om hverandre. -Enhver ting kan alltid gjøres bedre enn den blir gjort. -Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. -Kvalitet betyr å gjøre det riktig når ingen ser på. Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
granadaforallepenga Posted January 8, 2008 Author Share Posted January 8, 2008 det var bra da slapp jeg å bruke penger på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts