Jump to content

Turbonetics T3/T4 vurd solgt

Recommended Posts

Posted (edited)

Har stått på vingebil et par mil bare, å aldri ladet mer enn 0.8bar. Så den er praktisk talt ubrukt. Vet foreløpig lite om specsa på den.

Kan evt byttes mot org 2wd T3 turbo i god stand.

Mvh

Raymond, mob 99749585

Oslo

Edited by Rayho
Posted

Har du noe mer spesifikasjoner på denne turboen? Kunne kansje vært interessert i og bytte mot Raceline hjulene mine...

Posted
Har du noe mer spesifikasjoner på denne turboen? Kunne kansje vært interessert i og bytte mot Raceline hjulene mine...

Kan prøve å finne ut av det. Er ikke helt sikkert enda at jeg selger den da. Kommer tilbake med info

Posted
Har stått på vingebil et par mil bare, å aldri ladet mer enn 0.8bar. Så den er praktisk talt ubrukt. Vet foreløpig lite om specsa på den.

Kan evt byttes mot org 2wd T3 turbo i god stand.

Mvh

Raymond, mob 99749585

Oslo

Har en bra orginal T3 turbo med 360 lager.Sitter på bilen min nå.Har gått ca 700 mil

Posted
Har en bra orginal T3 turbo med 360 lager.Sitter på bilen min nå.Har gått ca 700 mil

Pris?

Posted
Var du ikke interessert i bytting?

Joda, det også. Kom med forslag så kan man se hva det blir til. Usikker om jeg skal kjøre orginalt eller med trim. Orginale vingebiler bør man nesten vurdere å holde standard. Men har gruppe a pakn, netics turbo og studs nå, så trim hadde vært enkelt og "billig".

Posted
Joda, det også. Kom med forslag så kan man se hva det blir til. Usikker om jeg skal kjøre orginalt eller med trim. Orginale vingebiler bør man nesten vurdere å holde standard. Men har gruppe a pakn, netics turbo og studs nå, så trim hadde vært enkelt og "billig".

Det er du som trenger turbo som må komme med bytteforslaget.Jeg kjøper t3/t4 Turbonetics fra statene dritbillig.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...