Jump to content

2 eller 1,5din?


Guest fåården

Recommended Posts

  • 2 months later...
Guest GompenTDCI

Kan du utdype det litt mer, har funnet en jvc stereo som jeg vil ha og lurer på om den passer, la ramma rundt og hullet te org. stereo så litt stort ut passer i topp å bunn men ble litt vidt, vis du skjønner va jeg mener:-)

 

Håper ikke du blir sur på at jeg hiver meg inn i tråden din fåården :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

har 99' focus med ford dobbel din, jeg bytta ut til pioneer sin dobbel din. for og få dette pent kreves det litt lettere modifisering av dekselet i dashen

da ford sin dobbel din ikke er som alle andre sin dobbel din.. hullet er endel bredre en vanlig dobbeldin og du kan få litt problemer med tyverikassa fordi hullet er litt trangt til den.. Iallefall slik i min 99'focus. men ganske lett jobb og modde litt der:)

Link to comment
Share on other sites

er det ikke bare å ta ut spillern å måle da ?

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Guest fåården

h:90 d:159 b:180 dette er|den orginale 6000cd. målene er "kassemål" ikke med fronten

 

hva måler en 2din da?

Edited by fåården
Link to comment
Share on other sites

ifølge pioneer : 7 x 2 x 6-1/4 inches

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Guest GompenTDCI
har 99' focus med ford dobbel din, jeg bytta ut til pioneer sin dobbel din. for og få dette pent kreves det litt lettere modifisering av dekselet i dashen

da ford sin dobbel din ikke er som alle andre sin dobbel din.. hullet er endel bredre en vanlig dobbeldin og du kan få litt problemer med tyverikassa fordi hullet er litt trangt til den.. Iallefall slik i min 99'focus. men ganske lett jobb og modde litt der:)

 

Nå har jeg tatt ut anlegget å demonterte dashen å konkluderer med at ford sin dobbeldin ikke er lik standard dobbeldin.

vis du har noen bilder av anlegget ditt montert så kune jeg godt tenke meg å sett hvordan det ser ut, jeg er redd for at det kommer til å se ut som et rævhull vis jeg ikke har sett det før jeg begynner å "modde"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...