Jump to content

Banekjøring ruudskogen 5.April


Guest olaug

Recommended Posts

Raanern.no arragerer banekjøring på rudskogen. 5 april. er påmelding på hjemmesiden raanern.no

 

håper mest mulige Ford folk skal kjøre;)

 

Så kan ford eie dagen;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest cossy88
last opp bilen med wonderbaum og en liten reve hale i antenna og pels på rattet så kan det vel gå? det vil si ekte halden stil det lars :P

Ikke si sann a for da må jeg prøve :D Nei var inne på raanern si hjemmeside og tror nok ikke de blir noe imponert hvis en dukker opp uten skilt på kjerra der oppe... 100dB grense som vanlig.......................................................

Link to comment
Share on other sites

Ikke si sann a for da må jeg prøve :D Nei var inne på raanern si hjemmeside og tror nok ikke de blir noe imponert hvis en dukker opp uten skilt på kjerra der oppe... 100dB grense som vanlig.......................................................

Får kjøpe deg Corrado og lakkere den rosa da vet du, da blir du velkommen der... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Guest cossy88
Får kjøpe deg Corrado og lakkere den rosa da vet du, da blir du velkommen der... :wacko:

hehe.. ja nesten... så det var meldt på 2-3 cosw til kjøring der...

Link to comment
Share on other sites

hehe.. ja nesten... så det var meldt på 2-3 cosw til kjøring der...

 

 

Men står det ikke at vis du har prøve skilter så går det bra:D Vis du får til det da:D hehe bare send mail og spørr.

Link to comment
Share on other sites

Raanern.no arragerer banekjøring på rudskogen. 5 april. er påmelding på hjemmesiden raanern.no

 

håper mest mulige Ford folk skal kjøre;)

 

Så kan ford eie dagen;)

Har meldt meg på.

(Fint at det ikke behøver å koste 1000 kr for å ta seg noen runder)

Link to comment
Share on other sites

Noen her som har bil til og trekke bil på henger og lappen for det, og tid den 5.april til og kjøre bilen min frem og tilbake fra oslo til rudskogen.

 

Det du får ut av det er vel inngang. og bensinpenger. Pluss 250 kr.

 

Håper det

 

PM meg .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...