Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har vert ute å lekt litt i dag på glatta me min 4x4 2.8l ,men føler olja blir i de varmeste laget.

Har en oljekjøler liggende i garasjen som passer til 2l med brakett mellom oljefilter og blokka.

 

Rekner med de skal ikke være så store modifikasjoner for å få det til å passe på på 2.8l i og med begge motorene har samme oljefilter.

 

Men så kommer probleme me at 2.8l har en brakett mellom blokka å filteret til vannkjøling. Går de an å bygge til begge deler eller blir de kun en av delene??

 

Noen som har vert borti dette?

 

er de noen andre måter å koble den opp `på?

 

4hjulstrekk og turbo e bare dødsgøy å kjøre! spesielt 4wd te ford me 33% 66%!

Guest Mr.Escort
Posted

samme virkning de to oljekjølerne dine...vann kjøling begge 2

Posted

Det vett eg!

 

Men har en radiator jeg ville brukt, å den har en brakett som står på oljefilteret for og få uttak til kjøleren.

 

spørsmåle e om eg kan bruke den orginale + radiatoren på en gang! probleme vil bli i tilfelle at det blir ikke gjenger igjen til oljefilteret.

Guest Mr.Escort
Posted

det vil ihvertfall kjøle olja mer;)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...