RHeskja Posted November 21, 2004 Posted November 21, 2004 Har vert ute å lekt litt i dag på glatta me min 4x4 2.8l ,men føler olja blir i de varmeste laget. Har en oljekjøler liggende i garasjen som passer til 2l med brakett mellom oljefilter og blokka. Rekner med de skal ikke være så store modifikasjoner for å få det til å passe på på 2.8l i og med begge motorene har samme oljefilter. Men så kommer probleme me at 2.8l har en brakett mellom blokka å filteret til vannkjøling. Går de an å bygge til begge deler eller blir de kun en av delene?? Noen som har vert borti dette? er de noen andre måter å koble den opp `på? 4hjulstrekk og turbo e bare dødsgøy å kjøre! spesielt 4wd te ford me 33% 66%!
Guest Mr.Escort Posted November 21, 2004 Posted November 21, 2004 samme virkning de to oljekjølerne dine...vann kjøling begge 2
RHeskja Posted November 21, 2004 Author Posted November 21, 2004 Det vett eg! Men har en radiator jeg ville brukt, å den har en brakett som står på oljefilteret for og få uttak til kjøleren. spørsmåle e om eg kan bruke den orginale + radiatoren på en gang! probleme vil bli i tilfelle at det blir ikke gjenger igjen til oljefilteret.
Guest Mr.Escort Posted November 21, 2004 Posted November 21, 2004 det vil ihvertfall kjøle olja mer;)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now