Jump to content

Lokallag


Minibønna

Recommended Posts

Har det noen gang vært noen form for lokallag i denne klubben, evt vært vurdert?

Hadde vært kult om det hadde vært det siden det da ville vært enklere å treffe likesinnede Fordentusiaster en dag eller to i måneden.

Hadde kult om en kunne treffes feks første Fredag i hver måned eller noe slikt for litt juging og lignende. :lol:

Motor uten turbo SUGER!

Link to comment
Share on other sites

tja finnes ikke det da ??

 

Uoffesielt er vell vi i midt norge samlet på trønderford ?? eller tar jeg feil nå ?

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Hadde absolutt vært spennende om klubben hadde fått igang noe slikt i sin regi, men inntill videre, så kan i alle fall et søk på medlemmene på forumet her, med valget bosted, gi en liste over aktuelle kandidater man kan invitere med på et treff i privat regi.

Link to comment
Share on other sites

Vi i Bergensregionen hadde ett par slike for en tid tilbake. Jeg og HPL tok vel initiativ til hvert vårt viss jeg ikke husker helt feil.:)

Det er jo igrunn bare å legge ut en tråd der du lodder stemningen for ett lite treff med sosialt snakk og dekksparking blant Fordfolka i ditt distrikt. Er det interesse, så er det jo bare å treffes en eller annen plass.

Trenger ikke være mer omfatende enn det.:)

Link to comment
Share on other sites

Ja det har vært helt topp...Det er virkelig noe jeg kunne tenkt meg :) Så hadde klubben kunne hatt et stortreff der nord, vest, øst og sør hadde samlest til en dundranes fest :P

Og det hovedtreffet hadde byttet mellom nord, vest, øst og sør hvert år :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Har det noen gang vært noen form for lokallag i denne klubben, evt vært vurdert?

Hadde vært kult om det hadde vært det siden det da ville vært enklere å treffe likesinnede Fordentusiaster en dag eller to i måneden.

Hadde kult om en kunne treffes feks første Fredag i hver måned eller noe slikt for litt juging og lignende. :lol:

ej e altid med på juging over ei kasse eller 2! :lol:

TURBO POWER!!"!

 

GeirRuneGarnes

Link to comment
Share on other sites

ej e altid med på juging over ei kasse eller 2! :lol:

 

Regner med det! Vi får ta det på de lovløses (Harøya) øy i løpet av sommeren, spørs om vi kommer levende på land igjen da. Kan jo hende du og broren din tar dere en tur på land også!?

Motor uten turbo SUGER!

Link to comment
Share on other sites

Regner med det! Vi får ta det på de lovløses (Harøya) øy i løpet av sommeren, spørs om vi kommer levende på land igjen da. Kan jo hende du og broren din tar dere en tur på land også!?

hehe,vi har da polti 2 timer hver mandag da.... :lol:

 

er da på "fastlandet" i ny å ne da :lol:

TURBO POWER!!"!

 

GeirRuneGarnes

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 10 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...