Guest Coswørt Posted February 7, 2008 Posted February 7, 2008 (edited) Temp føleren innvendig er "død"Var på Ford og kjøpte ny giver i går, denne skulle sitte på høyreside av toppen foran men der var det ingen om jeg kunne finneEr det noen som kjenner til dette? Eller er det den samme som sitter bak på venstre side med 2 ledninger, så jeg evnt har fått feil del? Edited February 7, 2008 by Coswørt
kai-f250 Posted February 7, 2008 Posted February 7, 2008 sitter vell på samma side som turboen.er trangt og komme til den.ta av slangen fra filter til turbo så ser du den fort. 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest
a.cosworth Posted February 7, 2008 Posted February 7, 2008 Mener denne skal være på venstre side på toppen... (turbo siden). Om jeg ikke har lest feil - i bakkant. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
kai-f250 Posted February 7, 2008 Posted February 7, 2008 Mener denne skal være på venstre side på toppen... (turbo siden). Om jeg ikke har lest feil - i bakkant. -Arne på vingebil står den i framkant på toppen.ledningen til den på det org nettet, går over toppen og ned.. men kan jo ver flere givere 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest
Åshøgda-raceway Posted February 7, 2008 Posted February 7, 2008 2wd el 4wd topp?på 2wd toppen sitter den framme ved turboen,umulig å ikke se.på 4wd toppen sitter den i bakant under innsuget,ved siden av en blå kontakt.ikke lett å se den.
JHS Posted February 7, 2008 Posted February 7, 2008 2wd el 4wd topp?på 2wd toppen sitter den framme ved turboen,umulig å ikke se.på 4wd toppen sitter den i bakant under innsuget,ved siden av en blå kontakt.ikke lett å se den.Er en 4wd ja... Sitter som du sier i bakkant under innsuget, trangt og fint!
Cosworth Racing1 Posted February 7, 2008 Posted February 7, 2008 Du når den uten for store problemer fra undersiden av bilen. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Recommended Posts