RH-Racing Posted February 9, 2008 Posted February 9, 2008 (edited) Hei. Har et lite problem. Skal frakte cosworthen med biltransport mandagLurte derfor på om noen kunne låne meg justeringsnøkkelen til å heve coiloversene bak, da disse sitter litt.Foran var det bare å justere med hendene Hvis du har mulighet til å låne meg denne justeringsnøkkelen, jeg bor i Larvik, men kan hente hvis det ikke er alt for langt unnaRING MEG PÅ 92098943. Hilsen Roger. Edited February 9, 2008 by RH-Racing
Cosworth Racing1 Posted February 9, 2008 Posted February 9, 2008 Jeg har aldri hatt den nøkkelen til dette settet som jeg har. Har brukt hammer og skrujern og slått den rundt.. Like greit det, går bare litt lengre tid. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
JHS Posted February 9, 2008 Posted February 9, 2008 Jeg har aldri hatt den nøkkelen til dette settet som jeg har. Har brukt hammer og skrujern og slått den rundt.. Like greit det, går bare litt lengre tid.Det samme har jeg gjor på mine H&R, fungerer helt greit ja.
Recommended Posts