Guest Focus RS 2003 Posted February 12, 2008 Posted February 12, 2008 Jeg har et problem med min Focus RS!! den vil rett og slett ikke gå.Bytta plugger i dag og da startet den, tenkte at den da skulle få stå og gå litt og når jeg kom ut etter ca 10 min hadde den stoppet igjen.Den starter nå men stopper med en gang jeg slipper gassen, den fusker ikke når jeg kjører jevnt men når jeg slipper gassen og bremser på giret så smeller det i potta ........ litt vanskelig og bruke når den er sånn. er det noen der ute som har vært borti dette?kan det være luft mengde måleren? høres jo nesten ut som den får for mye bensin og for lite luft, siden den smeller så jævelig. (men jeg vet altså ikke)
WingDude Posted February 15, 2008 Posted February 15, 2008 En måte å elimimere luftmengde-måleren på er å koble i fra kontakten til den, den er ikke så enkel å komme til på denne bilen, men om bilen tilsynelatende går roligere når den er av, så er det nok mest sannsynlig noe galt med den.Er bilen trimma eller modifisert noe ?
Guest Focus RS 2003 Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 En måte å elimimere luftmengde-måleren på er å koble i fra kontakten til den, den er ikke så enkel å komme til på denne bilen, men om bilen tilsynelatende går roligere når den er av, så er det nok mest sannsynlig noe galt med den.Er bilen trimma eller modifisert noe ? Da virkern igjen ....luftmengdemålern var defekt i tillegg til en føler.......Takk for svar..(ja bilen er trimma)
WingDude Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Hva er gjort med bilen da, eksos og luftfilter, eller noe mere ?
Recommended Posts