Jump to content

"#¤%&/(


Guest pisko

Recommended Posts

Fant en anonse på autodb, var en som ville ha en orginal xr2i front.

Ettersom jeg skal ha en cosworth fanger snart var planen å selge orginal fronten. Joda, fyren ville ha den han, gode greier. trengte vist felger også, så han ville ha de og. Har nettopp ligget under bilen og klort for å få av fronten, heller trangt i motor rommet på fiesta`n. reiste milevis for å hente orginal felgene mine slik at felgene han sku ha også kunne pakkes, ettersom det vist hastet og han ville ha det sendt i morgen. kommer inn nå og finner en mail fra fyren, hadde vist ikke penger alikavell.."##¤%&/(--

Fant i tillegg rust bakom frontfangeren, hjelper liksom ikke så satans mye på humøret det heller.. Flere som har erfart dette?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjører 17 mil hver vei når jeg skal hjem å vise frem bilen min som er tilsalgs, er ganske morsomt å komme hjem da for enten å få høre at de ikke kommer/har funnet en annen bil/ eller bare skal se på en cosworth fordi det er noe dem har sett på rudskogen eller Våler....

Hender det blir noen dager med lett irritasjon....

Men sånn er vel livet...

Link to comment
Share on other sites

Guest Fole_Gale

:angry: Var borti noe lingnende selv. Men i va kjøperen. Snakka med en fyr som hadde en 1987 mod XR2 som jeg sa at jeg skulle ha. Reiste fra Ålesund til Brønnøysund, laaaaaaaaangt. Men da i kom frem på lørdags morgen, hadde han dumpa skiltene, bilen var kræsjet utover det som han hadde sagt og vist på bilde tidligere++++ mye anna driiit. Faderullan meg sprette så sint i va. :angry:

Men men, sånn er livet..

Fikk jo kjøpt meg en XR2i litt senere da... :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...