rubenl Posted February 23, 2008 Posted February 23, 2008 (edited) hei. vet dette har vært oppe før, men med min evne til å bruke søkefunksjonen og med mitt hastverk så lager jeg en kjapp tråd før jeg stikker ut på fest.. Har funne en scorpio, usikker på modell men er vel sikkert rundt 89-90. Med skivebremser bak. Så mitt spørsmål, eksakt hva trenger jeg får å få skivene på min sierra? passer bærebruene rett over så det er bare bolt on? Eller kan jeg flytte kun skivene over. Trenger jeg nye bremserør?? Takk for meg, gir sikkert lyd ifra meg... inatt EDIT: er 85 modell. Edited February 25, 2008 by rubenl
Nilssen Posted February 25, 2008 Posted February 25, 2008 hei. vet dette har vært oppe før, men med min evne til å bruke søkefunksjonen og med mitt hastverk så lager jeg en kjapp tråd før jeg stikker ut på fest.. Har funne en scorpio, usikker på modell men er vel sikkert rundt 89-90. Med skivebremser bak. Så mitt spørsmål, eksakt hva trenger jeg får å få skivene på min sierra? passer bærebruene rett over så det er bare bolt on? Eller kan jeg flytte kun skivene over. Trenger jeg nye bremserør?? Takk for meg, gir sikkert lyd ifra meg... inatt EDIT: er 85 modell. Heile bakstillinga pass rett over, muligens ikke krengestage gjør det (hvis det er på scorpioen da) dette lager du bare nye fester til . Muligens annen utveksling på diffen og. OG det er 5 bolt på scorpio. Failure is only the opportunity to more intelligently begin again. Henry Ford
rubenl Posted February 25, 2008 Author Posted February 25, 2008 Det jeg tenker på, kan jeg skifte over til 4 bolt? har nye felger til bilen og vil helst slippe å kjøpe nye allerede. Hvordan utveksling? Noe bedre\verre i forhold til org diff på sierra?
rubenl Posted March 5, 2008 Author Posted March 5, 2008 Kom til og tenke på en ting, Scorpio har 5 bolt. Og jeg trenger 4 bolt. Må jeg kjøpe nye skiver for å få resten til å passe?
møffe Posted March 9, 2008 Posted March 9, 2008 ellers køber du bare fælge fra feks audi/mercedes 5x112
Recommended Posts