Løkka performance Posted March 8, 2008 Posted March 8, 2008 noen som har 4x4 som gidder og se hvor rygge lys kontakten er på ledningsnettet? jeg sliter med og finne den. jeg har bakhjulstrekk med 4x4 ledningsnett.
Cosworth Racing1 Posted March 8, 2008 Posted March 8, 2008 Ryggelys kontakten er vel en ganske stor klump som ligger på førersiden, rett bak motor, såvidt jeg husker(i motorrommet selvfølgelig). Derfra går en ledning som er cirka 1meter lang, ned langs torpedoveggen og oppå girkassen 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Løkka performance Posted March 8, 2008 Author Posted March 8, 2008 Ryggelys kontakten er vel en ganske stor klump som ligger på førersiden, rett bak motor, såvidt jeg husker(i motorrommet selvfølgelig). Derfra går en ledning som er cirka 1meter lang, ned langs torpedoveggen og oppå girkassen Har den 2 kontakter eller? jeg har montert ledningsnette selv seru. så kan ha blitt noe flyttet på. Er bare dette igjen så fungerer ALT Jeg prøvde og laske en kontakt som jeg trudde at det var men skjedde ikke en dritt,. jeg får vel bare måle meg fram..
Cosworth Racing1 Posted March 8, 2008 Posted March 8, 2008 Er en plugg ihvertfall. Godt mulig det er to kontakter der ja! Mener kontaktene som går ned på kassen ligger i en "plaststrømpe" som er ruglete. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Løkka performance Posted March 8, 2008 Author Posted March 8, 2008 Er en plugg ihvertfall. Godt mulig det er to kontakter der ja! Mener kontaktene som går ned på kassen ligger i en "plaststrømpe" som er ruglete. Ja da trur jeg at jeg vet hvem det er. må lage om denne lit jeg da siden det er t5 kasse jeg har. denne jeg prøvde og laske.... Man uansett. tusen takk for hjelp..
Cosworth Racing1 Posted March 8, 2008 Posted March 8, 2008 Bare hyggelig 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Recommended Posts