Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ryggelys kontakten er vel en ganske stor klump som ligger på førersiden, rett bak motor, såvidt jeg husker(i motorrommet selvfølgelig). Derfra går en ledning som er cirka 1meter lang, ned langs torpedoveggen og oppå girkassen :)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Posted
Ryggelys kontakten er vel en ganske stor klump som ligger på førersiden, rett bak motor, såvidt jeg husker(i motorrommet selvfølgelig). Derfra går en ledning som er cirka 1meter lang, ned langs torpedoveggen og oppå girkassen :)

Har den 2 kontakter eller? jeg har montert ledningsnette selv seru. så kan ha blitt noe flyttet på. Er bare dette igjen så fungerer ALT :D Jeg prøvde og laske en kontakt som jeg trudde at det var men skjedde ikke en dritt,. jeg får vel bare måle meg fram..

Posted

Er en plugg ihvertfall. Godt mulig det er to kontakter der ja! Mener kontaktene som går ned på kassen ligger i en "plaststrømpe" som er ruglete.

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Posted
Er en plugg ihvertfall. Godt mulig det er to kontakter der ja! Mener kontaktene som går ned på kassen ligger i en "plaststrømpe" som er ruglete.

Ja da trur jeg at jeg vet hvem det er. må lage om denne lit jeg da siden det er t5 kasse jeg har. denne jeg prøvde og laske.... Man uansett. tusen takk for hjelp..