Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har et sett med Eibach senkefjærer liggende, kjørt ca 10-15000, mener det var 45mm de senket.

Har ikke TUV papirer på de.

fjærene ligge i nordland

Trond

48290905

Mondeo 2.5 V6 95

Posted

En orginal cosworth demper senker 25mm i forhold til en standard sierra, så setter man på 45mm senking som du selger, det vil da si at i forhold til en standard sierra, så vil cosworthen være senket 70mm MED TÜV papirer. Dette kan ikke stemme. Litt greit å vite hva de faktisk senker, da 45mm ikke stemmer hvis de er til cosworth ;)

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Posted
En orginal cosworth demper senker 25mm i forhold til en standard sierra, så setter man på 45mm senking som du selger, det vil da si at i forhold til en standard sierra, så vil cosworthen være senket 70mm MED TÜV papirer. Dette kan ikke stemme. Litt greit å vite hva de faktisk senker, da 45mm ikke stemmer hvis de er til cosworth ;)

-Arne

jaha annonse politiet ute på kontroll??:)

Posted (edited)

-Arne

så da er det bare tull det produsentene skriver da, eller føler fjærene om det er en std sierra eller en cosworth

""""""max Springs -40mm Sierra All models. Cosworth/4x4/Estate 6/84>2/93 -40mm"""""

dette er kopiert ut fra listen deres

Men det eneste sikre jeg vet er at det ikke er mulig å kjøre på veiene her oppe i nord med de fjærene, så om de senker 25mm eller 45mm skal jeg ikke banne på. Ubrukelig for meg i allefall

Edited by driver

Mondeo 2.5 V6 95

Posted

-Arne

mener du demper + fjær? Blir vel ikke det ene tallet + det andre? De 25mm "går" vel inn i de 45?

Posted
pris?

nei kom med et bud, men ikke noe skambud

-Arne

kan se etter i morra om ikke det er mulig å lese av noen nummer på fjærene, så blir no alt rett :rolleyes:

Mondeo 2.5 V6 95

Posted

Uten å ødelegge tråden. Har sett sierra med 40mm senking til Cossie, blir en god del mer senket enn 40mm til standard sierra.

Er bare å se når man setter på orginale cossie-fjærer på en standard sierra, får en meget fin høyde da, siden dempertårnene på cossie sitter lavere enn på standard sierra, eller er jeg på jorde? Har lest dette her på forumet mange ganger..

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Posted
Uten å ødelegge tråden. Har sett sierra med 40mm senking til Cossie, blir en god del mer senket enn 40mm til standard sierra.

Er bare å se når man setter på orginale cossie-fjærer på en standard sierra, får en meget fin høyde da, siden dempertårnene på cossie sitter lavere enn på standard sierra, eller er jeg på jorde? Har lest dette her på forumet mange ganger..

Er ingen forskjell på dempertårn høyden på ett cosworth caross,kontra ett standar sierra kaross ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...