Jump to content

Spoiler og senking

Recommended Posts

Posted (edited)

Ok! Jeg er 17 (snart 18 :P) år og har fortsatt ganske lite peil på bil, men prøver og lære. Har en Sierra Coupe -93 2,0i CLX og har kjøpt meg 16” felger. Jeg synes bilen er veldig høy og har lyst til å senke den. Hører noen snakker om å kappe fjærer. Er dette en dårlig løsning?

Har også planer om RS spoiler til combi. Noen som vet hvor dette kan bli kjøpt og pris?

På forhånd, tusen takk! ;)

Slenger med et bilde:

95_1635903821.jpg

Edited by mR.e
Posted

kjøp komplett senkesett, med dempere. ca 5-8 tusen med gule koni dempere. kapping er bare tull på en bil som skal kjøres på vei.

www.bsbildeler.no er en grei plass å handle. ellers har du www.burton.com i england.

det du må huske på er å få senkesettet skrevet inn i vognkortet, da slipper du problemer på eu godkjenninger og når onkel ekkel stopper deg ;)

Posted

Blir fort litt cash med andre ord. :P Får vel se om jeg får skrapt opp litt etterhvert ;)

Men hvordan er det med farger på de spoilerne?

Posted

ja det koster, desverre.

må lakke dem selv, da dem kommer som oftes i hvit når ny. er du heldig, så finner du en brukt, i bilens farge ;)

er du heldig finner du komplett senkesett brukt også til en billig penge ;)

Posted

Hmm, okey. Får slenge ut no ønsker på annonsemarkedet da;) Takk for svar

Posted

Grattis med bil! :)

Få senket bilen 30-40 mm så blir det bra:)

Er bare å se på prosjekter til alle her inne så får du noen tanker om hva du kan gjøre for å få bilen sånn du vil ;)

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Posted

Takk takk :)

Ja, tror nok det er mye hjelp å få her ifra. Det er også mye jeg vil gjøre, men har dessverre begrenset med penger. Men alle monner drar ;)

Posted

Dæven. Hadde ikke gjort no om min hadde blitt som tommelom sin nei :wub: Men regner ikke med at min blir seendes sånn ut <_<

Guest JT_Racing
Posted

Gratulerer med bil.. Sierra er en fin ungdoms bil..