Guest olaug Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 (edited) Jeg lurte på hva jeg kunne fått for min Sierra 89 sedan. Den har rulla 340 000. Motoren er det null problem på. skiftet reg reim for ikek lenge siden. byttet dynamo. men ellers er motoren i super tillstand. har byttet ut slangen fra kam til luftfilteret med samco slange. - 2.0 IS- Diffsperre (Sveiset) - Med ekstra diff- 4,5¨Ecsos. - K'n Filter- Gule koni dempere (Ubrukt)- Jamex senkesett (Ubrukt)- Cossi vinge & Rs vinge.- Cossi bakfanger & is bak fanger- Øyelokk- Cossi Grill- 17 ¨ felger. - Årsavgift betalt- Servo-Grøftlys- Målere Volt & Oil Ellers er den supert. den går som et skudd. Sitter godt på veien. hva ville noen betalt for dette? og hva burde jeg selge den for? Edited March 25, 2008 by olaug
D.Toft Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 ja, og som vanlig sier bilder mer enn 1000 ord km stand? tilstand på motor? står det at det er senket i vognkortet?
a.cosworth Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 Bilder sier mer enn 1000ord ja... Gjerne også mer "normal bilannonse info" -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Guest olaug Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 (edited) ja, og som vanlig sier bilder mer enn 1000 ord km stand? tilstand på motor? står det at det er senket i vognkortet? Senke settet er ikke montert enda. Koni demperne og jamex senkesette kommer med TUV papirer men de er ikke montert det er orginalt som står på. Finnes vel en del bilder på Prosjekt tråden min. http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=36002 på side 2 er det de nyeste bildene. men er noe mer små fiks siden sist. Edited March 25, 2008 by olaug
Recommended Posts