Jump to content

Solgt


Konsmo

Recommended Posts

Jepp da var det komet til det punkt at jeg skal selge go bilen min! :( Trofast følges venn i snart 3 år! Mye påkostet... Derfor det er med tungt hjerte at jeg må selge den! Hoved grunnen er at den har begynt og lekke kjøle veske. Det kommer ut en plass rundt vannpumpa. Pumpa og reg. reim er byttet rundt 200 er ikke sikker riktig når. Er derfor jeg selger den som et rep objekt/delebil, er noe som må gjøres med den. Den er fult kjørbar. Er også ein liten lakk skade på venstre bak skjerm. Lakken bare løste seg opp. men grunninga holder.

Glemte og skrive det her i går, men har fiksa gulvet for ein del rust lagt i mye nyt stål og sånt. Sån ellers med resten så er det lit lakkrust på hjørnene på noen av dørene, men ikke no alvorlig. har fikset en stor rust skade på venstre baksjerm, derfor flaset av lit. Når det gjelder kanalene så har de hat ein røf behandling oppigjenom før min tid da. men har hatt tektyl på og gjort så godt jeg kunne. men noe av dette er da slit bort med tiden.

 

Lit info:

93 mod.

Rød (falmet, kraftig og dyp rubbing og den er fin igjen)

5 dørs kombi/kupe

2.0L 16V 136 hk

Kilometer stand 251 000km (er fortsatt i drift, så øker med ca 100-150km til dagen)

Takluke

Effekt anlegg

17" og 14" alu felger (14" er vinter, ødelagte av salt, flasset av! )

Sports stoler. Varme funker kun på sjåfør side.

Midt armlene bak.

Tåke lys.

Årsavgift er betalt.

Eu godkjent til sommern 09

 

Bilen står på Konsmo Vest Agder!

 

Men ellers er det bare små ting som feiler den.

Den "tar" inn vann i kupeen. har lokalisert det til antagelig vis komme fra passasjer døra. mulig det at døra ikke tetter nok på lista el no. men er kun på høyre side av bilen ingen ting på venstre!

Elers er det bare småting som at det mangler lys i et par brytere og pæra som viser om håndbreket er opper gåen. men har ca 20 stk i reserve som ligger baki trunken. (følger med) hehe

Elers sånn teknisk er den i bra form. Har byttet Gir kassa da den var gått 210k. da var kassa gått ca 160k.

Byttet alle 4 fjørene når bilen ble kjøpt i 05.

Byttet demperne bak i 07.

Byttet Varmerigsteret inne i bilen i 06 samt vakuum bryter og vifte reguleringa.

Midt potta på effektanlegget.

Alle bremser ble byttet i 06.

Bytta hoved lysa fremme i 07, alt nyt reflektorer og linser.

 

Elers så er det ein del ting som følger med:

RS styling, front, skjørt og bakfanger. alt står på. Kunne trenge et nyt lag med lakk!

Jau også er begge bak lyktene sota. :)

 

Tro det var alt som burde nevnes. Er det noe du lurer på så er det bare og skrive! :)

Selger kun bilen hel!

 

Kan nås på tlf 98070573 Eller pm

 

Legger vet noen bilder.

Mondeo_SI_red.jpg

Skade.jpg

Front.jpg

Bak.jpg

Edited by Konsmo

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...