Guest Ford For Life Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 som det står i topic så lurer jeg på om det finnes sierra xr8 til salgs eller om det i det hele tatt finnes i norge eller om jeg må importere selv
a.cosworth Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Finnes en bil i Norge ja. Hentet til england, så til Norge... Mer enn det vil ikke jeg uttale meg om... '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
D.Toft Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 vet om en, hvit en, uten skilter.... har nr til fyren, og snakket med han flere ganger... men du får ikke det nr det blir GANSKE dyrt, det kostet han ca 80 tusen for å kjøpe bilen, ta den til england og regge den der, for å så ta den til norge.. og AS Norge skal ha 80 tusen for å gi han skilter... edit:
Guest Ford For Life Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 nydlig bil da..veit du hva det vil koste og bygge om en 2,9i eller L til v8???
D.Toft Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 ja, det er en ulv i fåreklær. det som koster, det er understell fra cosworth, ca 10tusen der.koster litt mer om du må lage deler, for motorlabbene må lages selv, da Ford Norge ikke vet en drit om disse bilene.. så litt deler må lages selv..så kommer motoren og girkassen... ligger noen tusen kr der også.. hva det totalt vil koste, tør eg ikke regne ut, men eg kommer til å finne det ut, da jeg er i gang med å samle inn deler til en slik ombyging
Guest Ford For Life Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 hehe ja ulv i fåre klær er jaggu sant hehe..jeg vurderte egentlig å sette inn en litt annen motor en den vanlige 5literen på 220 mot en litt kraftigere v8 nå er ikke jeg helt sikker på om det er plass til en long block i motor romet på en 2,9i men hadde tenkt å bruke denne når jeg endelig får starta å jobbe http://store.summitracing.com/partdetail.a...mp;autoview=sku skulle vel duge håper jeg hehe
D.Toft Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 hvorfor GM? ford sin er mer enn nok forresten, den hvite xr8 kommer nok snart med skilter
Recommended Posts