Jump to content

Vårmønstringen i Bergen


HPL

Recommended Posts

Var så masse gøy å se på at jeg faktisk glemte å ta bilder til en forandring. Skulle sjekke bildene når jeg kom hjem (helt sløv etter noen lange døgn), alt jeg fant var et bilde. Det ene bilde var av en rumpe, that's it... ;) hehe

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Syns det var et kjempetreff :)

Kjekt å treffe ansiktene bak nick'ene :)

 

 

Ja, absolutt! Det er mye kjekkere å snakkes face to face, enn via internett.

Det er litt av tanken vår nå, og gå fra et "internett-forum" til en skikkelig sammensveiset klubb.

Håper vi neste år kan samle enda flere biler, fra andre deler av landet på Vårmønstringen.

 

Mitt inntrykk fra årets mønstring, er at kvaliteten gjevnt over er blitt høyere en tidligere år. Variasjonen er større, finish på mange av de utstillerne er høyere, arbeidet som er lagt ned på "high-end" bilene er lik det man ser på f.eks Discovery om dagen.

Mange veteraner stilte opp som om dem skulle vært "brand new". Mange har lagt fokus på virkelig å gjennomføre 100%. Lager man en Hot-rod, så stiller man med en gjennomført hot-rod. De som restaurerer, bygger 100% orginalt. Jeg tror at med den kvaliteten man ser i dag, så vil bilutstillinger og mønstringer de neste årene bli svært moro og få med seg.

 

By-the-way: Gi meg en lyd om/når du skulle få til noe treff på Stord. ;)

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...