75mk2 Posted April 26, 2008 Posted April 26, 2008 (edited) Ønsker å kjøpe et komplett vingebil ledningsnett. Kan være litt arbeid på det, men helst ikke så mye avklipte kabler. Det trenger ikke være med motornett, men dette er også interessant. Evnt om noen vet om noe annet som kan brukes, har hørt at xr4i er ganske likt? Har et IS-nett nå, men skal koble inn el vinduer og speil, samt div sensorer på væskenivåer osv.Jeg bor i oppland, nær Lillehammer.Send pm, mail eller svar her. Tlf nr mitt er 97043023, men jeg er i England fram til 25. mai. Men send en sms, så kan jeg ringe tilbake. Mail: jo_myroldhaug@hotmail.com Jo Myroldhaug. Edited April 27, 2008 by 75mk2
a.cosworth Posted April 26, 2008 Posted April 26, 2008 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Recommended Posts