Jump to content

Sierra "Cosworth"


Jensrud

Recommended Posts

Nå skal Forden vekk.

 

En 93modell Sierra CLX.

 

Karosseri: Nylakkert magenta rød og panther black sommer 06. 4x4 Cosworth panser, frontfanger, bakfanger, skjørter og vinge. Bakrutesenker følger med, ikke montert. Har også et 2wd panser liggende, strøkent i mercury grey.

 

Bakstilling: 4x4 Cosworth komplett, med nye EBC skiver og klosser, WOLF dempere og noen røde ukjente fjærer.

 

Forstilling: Original Sierra montert, følger med komplett 2wd Cosworth forstilling. De "ukjente" rød fjærene følger med her.

 

Interiør: Original Sierra, nye dæsjen. 2stk Corbeau justerbare bøtteseter, førerside montert, passasjer side ikke montert ( eller brukt ).

 

Hjul: OZ Superturismo, hvite 7.5 17" med gode sommerdekk. Ikke pene alu felger med dårlige vinterhjul følger med.

 

Frontfanger er ikke så pen da jeg blei kjørt på dagen etter lakkering, fanger blei litt skeiv så den passer ikke i begge festene, derfor er den bare hengt opp med panserlåser.

 

Fører sete har en ganske stygg rift \ hull akkurat som følge av bukseknapp.

 

Bensintank har et lite hull og er derfor midlertidig tettet med Kleb og tett. Ny kan følge med.

 

Bilen trenger ny dynamo, denne blir byttet før salg.

 

 

Har en bakfanger og noe annet drit liggans au.

 

 

Oppdaterer hvis det er noe jeg har glemt her.

 

Bilen står i Skien \ Telemark, kan ikke prøvekjøres før jeg sierfra pga dynamoen, men kan godt komme og kikke:)

 

Flere bilder kommer.

 

DSC00021.jpg

DSC00020.jpg

DSC00019.jpg

 

Edit1: Martin Jensen, 97155907, Ring, sms, post, pm er lov.

Edit2: EU godkjent ett år til, veg avgift betalt. Skilter på bilen idag. Men blir plukka av så fort jeg får min nye bil.

Edit3: Pris antydning, 35.000,- Med OZ hjula, 30.000,- uten hjul. Følger med en pioneer spiller og to 10" i kasse.

Edited by Jensrud
Link to comment
Share on other sites

kommer det noen nye bilder snart eller? Veit mulig om en potensiel kjøper men er et stykke for oss og kjøre for og titte på bil, uten og ta den med hjem igjen..

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...