Guest Hooligan Posted December 13, 2004 Posted December 13, 2004 Hallao folkens!Lurer på en ting, hvor kan eg få kjøpt nye instrumenter til bilen+ Seedometer, turteller, osv?
rscosworth Posted December 13, 2004 Posted December 13, 2004 Autometer lager det aller meste som du kan tenke deg å ha framvist og de selges av Sverre Kahrs Racing her til lands med ganske fine priser og glimrende service. hvis det var denne typen instrument du skulle ha da..
xXx Posted December 16, 2004 Posted December 16, 2004 bilxtra har jo forskjellig men du får det du betaler for kvalitets messig asså..... RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
Guest FordPower Posted December 16, 2004 Posted December 16, 2004 Jeg kjøpte av Jepson, men DeltaGFX har kanskje noe
cossiemk1 Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 Men hvorfor trenger du nye? funker ikke de du har? Er det fordi de orginale er for "kjedelige", kan du jo bare fikse litt på de.....
Guest FordPower Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 gjør du det ikke skikkelig så ser det helt ****** ut! husk at du må skjære hull til varsellampene, km.stand og lignende. men ta deg GOD tid når du gjør det! du vil ha igjen for det
cossiemk1 Posted December 20, 2004 Posted December 20, 2004 Det så jo helt jalla ut med de klistremerkene da....Skru ut instrumentene, og ta av skivene, så kjøper du deg en boks med spray lakk, og lakker dem i ønsket farge, når de er tørre, vil du kunne se at strekene og tallene, er litt uthevet, så da er det frem med pensel og kunstner hånda, og bare til å male strekene i ønsket farge. Du kan også kjøpe slike tall som du "tattoverer" på, det gjprde jeg, ble helt topp, og ingen har maken.Jeg har forresten no is instrumenter liggendes, så om noen onsker det, så kan de "moddes" og selges
Recommended Posts