driver Posted April 29, 2008 Posted April 29, 2008 Hei, noen som har vært borti det at når jeg setter bilen i gir så slår den våldsomt, samme når jeg er ute og kjører og gir pådrag og slipper gassen så slår den når den girer opp. noen som kan gi meg råd eller tips hva det kan være??? Mondeo 2.5 V6 95
Caprinut Posted April 30, 2008 Posted April 30, 2008 Bakre mtor/girkassefeste... Byttet det på min 94' i fjor, den banka noe forferdlig ved giring..På min var gummiforinga helt kaputt. Du ser den med gang hvis du jekker opp bilen.Den står i bak kant av kassa, en stor gummisak med alu hus og en lang bolt gjennom. Tar 5 min å bytte denne selv hvis det er den, og der regner jeg med... 94' Mondeo 2.0GLX Stv01' Mondeo 1.8 125hk78' Capri Mk3 2.3S
driver Posted May 1, 2008 Author Posted May 1, 2008 Bakre mtor/girkassefeste... Byttet det på min 94' i fjor, den banka noe forferdlig ved giring..På min var gummiforinga helt kaputt. Du ser den med gang hvis du jekker opp bilen.Den står i bak kant av kassa, en stor gummisak med alu hus og en lang bolt gjennom. Tar 5 min å bytte denne selv hvis det er den, og der regner jeg med... ok takk, skal sjekke det Mondeo 2.5 V6 95
Recommended Posts