Jump to content

Alt av Sierra deler fra 89mod 2.9ghia og 83mod ghia


Ford ragger

Recommended Posts

hva skal du ha for den v6ern?? kan ta kassa også vist prisen er god..

er det doch motoren i god stand??

vilken bil tilhører den??

 

Hvem av v6 tenker du på da? har en som har gått 145 og en som km er litt usikkert på, men den kan startes i bil vis noen vil høre hvordan den går. den er det ny vannpumpe og radiator på.

Kassa kan følge med den.

dohc motor'n satt i en 89mod sierra jeg hadde i fjor. Begynte å ryke hvitt av den en morra jeg dro på jobb, men røk ikke noe mer en den morra'n. høgde bilen rett etter pga å slippe årsavgifta. Så usikker på standen på den, men gikk helt fint bortsett fra en ventil løfter som ikke hang helt med. mulig def toppakning/topp.. men det vet jeg ikke.

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Guest granadaråner

hvor mye for felga, dørene til stasjonsvogna, panser og fangerne hvis du har? eventiuelt hvor mye for hele bilen?

Link to comment
Share on other sites

hvor mye for felga, dørene til stasjonsvogna, panser og fangerne hvis du har? eventiuelt hvor mye for hele bilen?

Hvilkne felger?? skal se hvem dører som ikke er rusta så kan jeg gi deg en tilbakemelding på det.

Panser/fangere til mk1 eller?? Var litt dårlig forklart i den posten der.. :blink:

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Guest nismo

Har du hvite blinklys fra sedan? Trenger egentlig bare den på venstre side. Eg har mistet glasset :s

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...