Jump to content

sierra 2.9l


Guest Patrick-90-

Recommended Posts

Guest Patrick-90-

er det noen som har erfaringer med denne bilen.

 

positive/negative ting med bilen?

Edited by Patrick-90-
Link to comment
Share on other sites

Guest Ford For Life

nei r jo standard sierra rusta da hehe bakre hjulbue og dører.

men jeg er ikkje kjent med hva som er (vanlige) feil

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

har hatt 1 sierra men i løpet av 1år byttet 3motorer første var at vifta slutta og fungere denne motoren blir varm og det fort og slår seg skjeiv med en gang mumer 2 hadde stått lenge og pakingene gjikk med en gang men dette var min feil. men denne hadde kjøleproblemer denne også eneste jeg har og si er at vifta på denne motoren er en svakhet jeg vil anbefale og montere elektiske vifter. numer 3 funket perfekt

 

motoren bruker ikke mye bensin hvis sviver rigtig og man merker hvis tenninga er bare litt feil er da ikke noe krefter i forhold til en som er rett

Link to comment
Share on other sites

kjørte sierra 2.9i 2wd i to år. konstant burning og rasing. turtalssperra hver akselrasjon. skifta aldri noe annet en olje, filter og bremseklosser noen ganger, og dekk en gang annenhver dag.. kjørte ca 50000km

bruker egentlig lite bensin, på langkjøring med full akselrasjo etter hver stopp og endel forbikjøringer og avog til høye hastigheter kjørte jeg 56mil og fylte 55 liter. veldig god og morsom vinter bil hvis den har bra dekk og diffbrems. morsom sommerbil hvis den brukes hardt nokk. min gikk helt likt som e30 325i, så egentlig ganske treig, men bra til bare å være 145hk, men absolutt ingen racerbil.

jeg parkerte min etter at motornettet løsnet ved batteriet og la seg ned på eksosmanifoilen og begynte å smelte og bilen begynte å fjuske.

Edited by Samatron
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...